Hoi,
Vorige week dinsdag 5 mrt zou de installateur van Guidion mijn Odido installatie komen uitvoeren.
Het installatie pakket had ik al eerder ontvangen van Odido.
Bij installatie bleek dat Odido verkeerde onderdelen heeft opgestuurd.
De monteur zou hiervan een melding maken en ik moest Odido bellen om dit te melden.
Er zou een nieuw pakket worden opgestuurd en ik kon een nieuwe afspraak maken met
Guidion. Nieuwe afspraak stond voor vandaag 12 mrt.
Op vrijdag 8 mrt heb ik Odido nogmaals gebeld met de vraag of mijn installatie pakket
al onderweg was. Dat kon de medewerker niet zeggen, maar ze gaf aan dat ik wel de
juiste onderdelen had ontvangen. Ze zou er voor de zekerheid voor zorgen dat de monteur de
juiste onderdelen bij zich had, zodat het altijd gemaakt kan worden.
Vandaag weer dezelfde monteur op bezoek. Hij had niets bij zich en ik had ook geen nieuw pakket ontvangen. Dus moest hij weer onverrichter zaken vertrekken.
Weer Odido gebeld met de vraag hoe ze dit gaan oplossen. Enige antwoord dat ik kreeg was dat het weer werd doorgegeven aan de backoffice en dat ik weer 3 tot 5 dagen moest wachten op een reactie. Ik gaf aan dat ik hiermee niet akkoord ging. De medewerker zei dat ik dan maar op moest zeggen. Daarna werd ik in de wacht gezet en werd na 20min de verbinding verbroken.
Ik zit nu al 2 weken zonder wifi en tv. Alleen via een hotspot en mijn 2 schoolgaande kinderen geen wifi omdat ze geen T-Mobile abonnement hebben.
Ik vind het echt belabberde service van Odido en heb al enorme spijt van de overstap.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik contact krijg met iemand van Odido die mij echt kan helpen?