Ik heb geen enkele email ontvangen omtrent mn pakket en kan geen afspraak maken. Ingangsdatum is 20 mei
Ik heb geen enkele email ontvangen omtrent mn pakket en kan geen afspraak maken. Ingangsdatum is 20 mei
Hallo
Heb je glasvezel of DSL besteld? In je T-Mobile thuis account kan je ook de status volgen van je bestelling.
Als de verbinding in de wijkcentrale nog niet gereed is kan het mogelijk langer duren. Indien je in een WBA gebied zit dan moet T-Mobile een ticket aanmaken voor KPN om de verbinding in de wijkcentrale in orde te maken en als je in een ODF gebied zit dus het eigen T-mobile glasvezelnetwerk waar 1000 Mbit beschikbaar is dan kan T-mobile dat zelf in de POP in orde maken.
Natuurlijk kunnen er wat problemen zijn waardoor het allemaal wat langer kan duren maar je zult pas betalen als de verbinding werkt en mocht het wat langer duren dan kan een Moderator je eventueel een unlimited internet voucher aanbieden die je kan gebruiken als hotspot.
Het installatiepakket zal hopelijk kort nadat de verbinding in orde is worden verstuurd.
Hoi
Het antwoord van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.