Ik hoop niet dat ik lastig val hoor paar uur geleden ook topic gemaakt me laatste vraag 🤪
Had toch nog een andere vraagje na dat je gebeld bent ( 2 weken geleden ) Hoelang duurt het voordat je een belletje krijgt over de afspraak ?
Ik hoop niet dat ik lastig val hoor paar uur geleden ook topic gemaakt me laatste vraag 🤪
Had toch nog een andere vraagje na dat je gebeld bent ( 2 weken geleden ) Hoelang duurt het voordat je een belletje krijgt over de afspraak ?
Hallo
Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis en wat is de status van je bestelling in je Odido account?
Zodra het glasvezel gereed is voor gebruik dan volgt het installatiepakket en een mail om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie.
Hallo
Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis en wat is de status van je bestelling in je Odido account?
Zodra het glasvezel gereed is voor gebruik dan volgt het installatiepakket en een mail om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie.
Ik ben nog bij kpn en heb ook nog geen aansluiting van oddido ik zou deze gratis kijken en dan even kijken of overstap het waard is er is al iemand van odf langs geweest die zei dat ik gebeld word voor aansluiting maar ik weet niet Hoelang dit kan duren
Heb je nu glasvezel of DSL van KPN? Hier kan Odido ook over leveren. Wat geeft de postcodecheck aan?
Heb je nu glasvezel of DSL van KPN? Hier kan Odido ook over leveren. Wat geeft de postcodecheck aan?
Geeft aan dat glasvezel beschikbaar is
Waarschijnlijk wordt je nu via het KPN glasvezelnetwerk aangesloten.
Waarschijnlijk wordt je nu via het KPN glasvezelnetwerk aangesloten.
nee ik bedoel dat dit staat via odf checker.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.