Skip to main content

Goeden dag, besteld glasvezel aansluiting, zowel in de mail, overigens geen bijlages,wordt vermeld nog geen aansluiting mogelijk, woning zal eerst aangesloten moeten worden, Echter de KPN lijn ligt er, inclusief het bekende witte kastje in de meterkast, en getest door een monteur of alles werkt.

Vraag is dan ook, gaat er wat mis in de communicatie ergens?

 

Vriendelijke groet

 

Vincent

Hey @Brulboei, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Hopelijk kan ik je wat meer informatie hierover geven. Het eerste wat mij opvalt is dat op jouw adres een NL9 opleverscenario staat en dat de onderaannemer KPN NetwerkNL is. We hebben hier te maken met een nieuwe aanleg van glasvezel. In dit scenario kan je een bestelling bij ons plaatsen en wordt er een fictieve plandatum aangemaakt door de netwerkbeheerder. Als alles is aangelegd en klaar is om aangemeld te worden, moet er een afspraak ingepland worden met KPN NetwerkNL. Die afspraak kan je inplannen, via dit telefoonnummer: 088-0063744 - Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur, om het af te laten maken. Zij regelen ook de verdere afhandeling van de aanleg. 

 

 

 

 


Reageer