Inmiddels al 4 weken wacht op internet en klachten niet nakomen

  • 19 December 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo,

Na jaren tevreden klant te zijn geweest bij T-Mobile begint de maat vol te raken. Op 23 november heb ik doorgegeven te gaan verhuizen aan T-Mobile per 1 december. Vandaag (19 december) heb ik nog steeds niks van een installatiemonteur gehoord. Voor mij zaten reeds anderen in deze woning en er is dus al een glasvezelaansluiting aanwezig in de woning. Hieronder een samenvatting van mijn relaas

  • 23 november: Aangegeven te gaan verhuizen per 1 december
  • 2 december: Eerste keer gebeld omdat ik mij afvroeg waarom er nog geen contact was opgenomen: Medewerker T-Mobile geeft aan dat ik Guidion (installateur) moet bellen. Vervolgens Guidion gebeld en zij geven aan dat T-Mobile de werkopdracht niet heeft doorgezet. Vervolgens weer T-Mobile gebeld en zij gaven aan de werkopdracht Guidion zou worden doorgezet. Binnen een paar dagen zou ik gecontacteerd worden.
  • 9 december: Nogmaals gebeld, na een week niet gecontacteerd te zijn werd aangegeven dat er iets mis gegaan was. Mevrouw zou er persoonlijk voor zorgen via de backoffice dat uiterlijk de week erop ik gecontacteerd zou worden voor een afspraak.
  • 16 december: Na een week weer niks gehoord te hebben heb ik T-Mobile maar weer eens gebeld. De medewerker gaf toen aan dat er nog geen aansluiting voor mij zou zijn en dat de poort in de wijk nog niet openstond. Hij zei dat sinds 2 december elke dag een monteur langs zou zijn geweest om te checken of er een opengezet kon worden. Omdat ik inmiddels ruim 2 weken zonder internet zit heeft meneer mij vriendelijk een simkaart met voucher voor onbeperkt mobiel internet aangeboden.
  • 19 december: Maar weer contact opgenomen want werken via de mobiele hotspot van deze kaart is niet werkbaar, enorm traag en de verbinding ligt er constant uit. Meneer geeft aan dat er inderdaad geen poort beschikbaar is en stelt geen verwachting te geven en dat dit soms wel 1 tot 2 maanden kan duren. Hij zegt dat in zijn eigen situatie hij waarschijnlijk zou gaan opzeggen.

Kortom: Inmiddels wekt T-Mobile enorm frustraties op. Ik ben al 4 weken achter T-Mobile aan het aanbellen en telkens wordt mij een ander verhaal voorgedragen. Er wordt mij steeds een positieve verwachting voorgehouden nadat ik kortstondig het vertrouwen ben verloren door verbroken beloftes.

Is dit de manier van klantcommunicatie van T-Mobile? Kunnen jullie mij eindelijk vertellen hoe de vork in de steel zit en waarom jullie stelselmatig afspraken niet nakomen nadat ik telkens achter jullie aan moet bellen? Wanneer kan ik nu internet verwachten, of kan ik inderdaad beter opzeggen?

 

Bedankt namens een voorheen tevreden klant met inmiddels een tot mijn spijt zeer negatief sentiment tot jullie bedrijfsvoering.


2 reacties

Reputatie 7

Hi @Rvinternet, heel erg bedankt dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Ik hoopte ontzettend een andere ervaring te lezen, dus ik ben blij dat je hiervoor aanklopt zodat ik je kan helpen. Het is zeker niet de bedoeling dat je hier steeds zelf achteraan dient te gaan, dus excuses dat het op deze manier is verlopen. Ik ben meteen gaan aankloppen bij één van mijn collega's van de technische dienst, omdat ik wil je dat je weet waar je aan toe bent. Op dit moment ben ik nog in afwachting van een concrete update en ik laat het je gelijk weten als ik hier een reactie op heb gekregen. Ik wil er alles aan doen om jouw vertrouwen weer terug te winnen. 

Ik wil in ieder geval testen of je met een nieuwe voucher hetzelfde probleem ervaart. Zojuist heb ik je dan ook van een nieuwe Unlimited Data voucher voorzien in een privébericht. Kun je hier aangeven of hier dezelfde problemen zich mee voordoen? Zo ja, dan tag ik één van mijn mobiele collega's. Je hoort met deze coulance namelijk zonder problemen onbeperkt te kunnen internetten! ❤

Reputatie 7

Hi @Rvinternet, ik heb goed nieuws voor je! Mijn collega heeft hier vanmiddag meteen naar gekeken en heeft het volgende aan mij gemeld. Sinds gisteren is er een plekje vrij voor jou in de wijkcentrale. Je hebt al een Guidion afspraak gemaakt voor 5 januari, maar als Guidion plek in de agenda heeft dan mogen ze jou vanaf vrijdag al installeren. Ik wil je dan ook graag het telefoonnummer van Guidion meegeven, zodat je dit kunt kortsluiten met hen: 088-2000151. Je kunt ze vandaag nog tot 21:00 uur bereiken. Ik wil ook met liefde bellen, maar ik heb geen zicht in jouw agenda dus het lijkt met het slimste als jij dit afstemt. Laat je hier weten of het zo is gelukt? 💪

Reageer