Hallo,
Na jaren tevreden klant te zijn geweest bij T-Mobile begint de maat vol te raken. Op 23 november heb ik doorgegeven te gaan verhuizen aan T-Mobile per 1 december. Vandaag (19 december) heb ik nog steeds niks van een installatiemonteur gehoord. Voor mij zaten reeds anderen in deze woning en er is dus al een glasvezelaansluiting aanwezig in de woning. Hieronder een samenvatting van mijn relaas
- 23 november: Aangegeven te gaan verhuizen per 1 december
- 2 december: Eerste keer gebeld omdat ik mij afvroeg waarom er nog geen contact was opgenomen: Medewerker T-Mobile geeft aan dat ik Guidion (installateur) moet bellen. Vervolgens Guidion gebeld en zij geven aan dat T-Mobile de werkopdracht niet heeft doorgezet. Vervolgens weer T-Mobile gebeld en zij gaven aan de werkopdracht Guidion zou worden doorgezet. Binnen een paar dagen zou ik gecontacteerd worden.
- 9 december: Nogmaals gebeld, na een week niet gecontacteerd te zijn werd aangegeven dat er iets mis gegaan was. Mevrouw zou er persoonlijk voor zorgen via de backoffice dat uiterlijk de week erop ik gecontacteerd zou worden voor een afspraak.
- 16 december: Na een week weer niks gehoord te hebben heb ik T-Mobile maar weer eens gebeld. De medewerker gaf toen aan dat er nog geen aansluiting voor mij zou zijn en dat de poort in de wijk nog niet openstond. Hij zei dat sinds 2 december elke dag een monteur langs zou zijn geweest om te checken of er een opengezet kon worden. Omdat ik inmiddels ruim 2 weken zonder internet zit heeft meneer mij vriendelijk een simkaart met voucher voor onbeperkt mobiel internet aangeboden.
- 19 december: Maar weer contact opgenomen want werken via de mobiele hotspot van deze kaart is niet werkbaar, enorm traag en de verbinding ligt er constant uit. Meneer geeft aan dat er inderdaad geen poort beschikbaar is en stelt geen verwachting te geven en dat dit soms wel 1 tot 2 maanden kan duren. Hij zegt dat in zijn eigen situatie hij waarschijnlijk zou gaan opzeggen.
Kortom: Inmiddels wekt T-Mobile enorm frustraties op. Ik ben al 4 weken achter T-Mobile aan het aanbellen en telkens wordt mij een ander verhaal voorgedragen. Er wordt mij steeds een positieve verwachting voorgehouden nadat ik kortstondig het vertrouwen ben verloren door verbroken beloftes.
Is dit de manier van klantcommunicatie van T-Mobile? Kunnen jullie mij eindelijk vertellen hoe de vork in de steel zit en waarom jullie stelselmatig afspraken niet nakomen nadat ik telkens achter jullie aan moet bellen? Wanneer kan ik nu internet verwachten, of kan ik inderdaad beter opzeggen?
Bedankt namens een voorheen tevreden klant met inmiddels een tot mijn spijt zeer negatief sentiment tot jullie bedrijfsvoering.