Ben vanmorgen overgestapt naar internet van T-Mobile-Thuis.
Echter krijg geen bevestiging mail bij aanvragen T-Mobile-Thuis krijg ik de melding dat dit alleen met een @t-mobilethuis.nl mail adres kan maar ja als je die nog niet hebt is het wel lastig. Bij inloggen staat er dat het met mijn gmail kan even later moet het weer met @t-mobilethuis.nl.
Geen lekker begin om zo over te stappen.
Graag een beetje hulp.
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels is er een en andere geregeld dus geen reactie meer nodig dank voor het lezen.
Hoi @Onceatukker
Allereerst welkom op de Community en bij Thuis. Excuus voor de vertraging. Te gek dat het nu is opgelost. De volgende keer zullen we sneller reageren! ;)
PS. Je kunt een account aanmaken voor de My T-Mobile Thuis omgeving met je @t-mobilethuis.nl adres of het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij de aanvraag!
Allereerst welkom op de Community en bij Thuis. Excuus voor de vertraging. Te gek dat het nu is opgelost. De volgende keer zullen we sneller reageren! ;)
PS. Je kunt een account aanmaken voor de My T-Mobile Thuis omgeving met je @t-mobilethuis.nl adres of het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij de aanvraag!
Was allemaal al geregeld maar het werkte niet.
Maar inmiddels alles naar wens bedankt.
Maar inmiddels alles naar wens bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.