Guidion is afgelopen maandag (10/3) Bij mij langsgeweest voor installatie glasvezel. Ze hebben geconstateerd dat het signaal bij binnenkomst te zwak is. Gezien Open Dutch Fiber hier verantwoordelijk voor is hebben ze melding gemaakt van het incident. Nu heb ik een bericht gehad van jullie dat het om een algemene wijkstoring zou gaan en dat het probleem opgelost zou zijn. Ik word opnieuw gevraagd een afspraak in te plannen met Guidion. Echter heb ik nogsteeds geen signaal. Alle apparatuur (modem/router etc) is verder al geconfigureerd en aangesloten dus Guidion kan verder niet veel doen dan opnieuw constateren dat het signaal nogsteeds niet goed genoeg is. Ik vermoed dat er bij binnenkomst van de kabel iets niet goed zit (deze is onlangs aangelegd), dit lijkt niet op een wijkstoring maar op een lokaal probleem. Moet ik nu eerst weer een afspraak met Guidion maken of kunnen jullie Open Dutch Fiber hierover inlichten? Alvast bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.