Hi @mschrijver, welkom op onze Community!
Op dit moment kan ik jammer genoeg niet zien of we er al een datum aan vast kunnen plakken. Ik heb daarom Fiber aan de mouw getrokken om je een concrete update te geven over de situatie. Ik kan mij namelijk voorstellen dat staat te popelen om gebruik te maken van glasvezel. Houd je telefoon goed in de gaten, Fiber gaat je opbellen en hopelijk hebben zij een duidelijker antwoord voor je!
Beste Tommie,
Dank nog voor je vorige antwoord. Inmiddels zijn we alweer een jaar verder. Ik heb inmiddels een odf-kastje in de meterkast (sinds april) en ook heb ik sindsdien jullie apparatuur (modem en tv-ontvanger) werkloos in een doos klaar staan omdat de verbinding kennelijk nog steeds niet opgeleverd kan worden.
Als ik nu een providercheck doe op mijn adres, zie ik nu wel dat Freedom, Trined en Snlr hier beschikbaar zijn, maar Odido biedt nog steeds geen glasvezelverbinding aan. Ik ben inmiddels toch wel weer erg benieuwd of er toch een keer licht aan het eind van de glasvezel gaat verschijnen of dat het blijft bij verre belofte...
Hi @mschrijver, ik zie het inderdaad. Excuus hiervoor en waanzinnig bedankt voor al het geduld. Het balletje is in de tussentijd al gaan rollen, maar het staat nu bij Open Dutch Fiber stil. De bestelling staat nog op '’geplanned'’, maar dan in het verleden, namelijk maart dit jaar. Ik heb de Fiber afdeling meteen aangeschreven en ben een ticket gestart. Dit gaat dus binnen enkele werkdagen worden onderzocht. Ik reken erop dat je snel meer informatie hebt. Hou je telefoon en e-mail in de gaten, dankjewel!
Goedemiddag Cheyenne,
Het is vast momenteel alle hens aan dek bij jullie vanwege de lancering van Klik & Klaar. Ik heb vorige week bericht gekregen dat er een melding is doorgestuurd naar de technische dienst en dat deze binnen 3 werkdagen zouden reageren. Maar je raadt het vast al: ik wacht nog steeds op meer info…
Bedankt weer iig.
Hi @mschrijver, Open Dutch Fiber is nog bezig. We hebben op 21-10-2024 bericht gekregen dat Open Dutch Fiber het bij hun projectleider heeft gelegd. We moeten op dit moment echt op de terugkoppeling wachten. We houden het scherp in de gaten. Toch sorry voor al het wachten. Wanneer wij meer weten, hoor je dat van ons!
Hi @mschrijver, Open Dutch Fiber is nog bezig. We hebben op 21-10-2024 bericht gekregen dat Open Dutch Fiber het bij hun projectleider heeft gelegd. We moeten op dit moment echt op de terugkoppeling wachten. We houden het scherp in de gaten. Toch sorry voor al het wachten. Wanneer wij meer weten, hoor je dat van ons!
Goedenavond,
Ik waag toch maar weer eens een poging voor een statusupdate. De aannemer is ca een maand geleden weer bezig geweest in ons gebouw waarbij de kabels binnen en buiten nu netjes weggewerkt zijn.
Is er daarmee nu eindelijk zicht op een daadwerkelijke aansluiting, of zijn er nog steeds klinken in de kabel?
Hey @mschrijver, op dit moment wachten we nog op antwoord vanuit OPF op onze laatste navraag. Als het goed is moet de glasvezel dus alleen nog naar binnen gebracht worden nu?
Nee, de glasvezel is allang (sinds maar) binnen in de meterkast en aangesloten op zo'n mooi klein wit ODF-kastje. Dus daar ligt het zeker niet aan.