Hi @mschrijver, welkom op onze Community!
Op dit moment kan ik jammer genoeg niet zien of we er al een datum aan vast kunnen plakken. Ik heb daarom Fiber aan de mouw getrokken om je een concrete update te geven over de situatie. Ik kan mij namelijk voorstellen dat staat te popelen om gebruik te maken van glasvezel. Houd je telefoon goed in de gaten, Fiber gaat je opbellen en hopelijk hebben zij een duidelijker antwoord voor je!
Beste Tommie,
Dank nog voor je vorige antwoord. Inmiddels zijn we alweer een jaar verder. Ik heb inmiddels een odf-kastje in de meterkast (sinds april) en ook heb ik sindsdien jullie apparatuur (modem en tv-ontvanger) werkloos in een doos klaar staan omdat de verbinding kennelijk nog steeds niet opgeleverd kan worden.
Als ik nu een providercheck doe op mijn adres, zie ik nu wel dat Freedom, Trined en Snlr hier beschikbaar zijn, maar Odido biedt nog steeds geen glasvezelverbinding aan. Ik ben inmiddels toch wel weer erg benieuwd of er toch een keer licht aan het eind van de glasvezel gaat verschijnen of dat het blijft bij verre belofte...
Hi @mschrijver, ik zie het inderdaad. Excuus hiervoor en waanzinnig bedankt voor al het geduld. Het balletje is in de tussentijd al gaan rollen, maar het staat nu bij Open Dutch Fiber stil. De bestelling staat nog op '’geplanned'’, maar dan in het verleden, namelijk maart dit jaar. Ik heb de Fiber afdeling meteen aangeschreven en ben een ticket gestart. Dit gaat dus binnen enkele werkdagen worden onderzocht. Ik reken erop dat je snel meer informatie hebt. Hou je telefoon en e-mail in de gaten, dankjewel!