in juni glasvezel aangevraagd en niks anders dan uitstel mails

  • 23 September 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

26 juni kreeg ik een brief en mail dat er over paar weken glasvezel beschikbaar komt in mijn straat.

Dit nadat de straat een paar week eerder openging voor glasvezel van t mobile(gevraagd aan de mannen die het werkt deden).

Sindsdien krijg ik elke week of 4 een mail met weer uitstel zonder enige reden.

Ondertussen begint kpn hier ook te graven om glasvezel aan te leggen(mijn huidige provider).

 

Hoelang moet ik nog wachten tot er een update is of daadwerkelijk iets gedaan word?

Als het zo doorgaat kan ik het net zo goed annuleren en wachten op kpn lijn.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Ghostsand, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat we te maken hebben met een nieuwe glasvezellijn. Dit kan inderdaad wat langer duren voordat je opgeleverd bent. Ik zie dat de wijkcentrale al is opgeleverd maar verder zie ik geen informatie. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan je opbellen en een update geven over je oplevering. Houd je telefoon dus goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze altijd een voicemail in. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ghostsand, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat we te maken hebben met een nieuwe glasvezellijn. Dit kan inderdaad wat langer duren voordat je opgeleverd bent. Ik zie dat de wijkcentrale al is opgeleverd maar verder zie ik geen informatie. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan je opbellen en een update geven over je oplevering. Houd je telefoon dus goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze altijd een voicemail in. 

Update:

Iemand van Odido heeft contact met me opgenomen en aangegeven dat ik gebeld zou worden door de bedrijf die met de verbinding bezig is(door vakantie zou de datum niet gehaald zijn),inmiddels zijn we meer dan 2 weken verder en nog steeds geen tel van de bedrijf over een datum of wanneer ze in de wijk beginnen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ghostsand, bedankt voor je update.

Zou je dit nummer kunnen proberen te bellen voor een afspraak? ODF: 088-1633633 -  ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur. Hopelijk kun je met hun een afspraak inplannen!

Reageer