Duurde het binnenbrengen van de bestaande glasvezel al een ongelooflijk lange tijd ik wordt nu gek van de installatiepartner mailtjes / SMS-jes enz..
Glasvezel binnenbrengen bleek niet te kunnen, er liep blijkbaar al een aanvraag op deze lijn van de vorige bewoonster, deze kon er niet af, geen idee bij wie (mocht men niet vertellen) enz. enz. Uiteindelijk er achter gekomen welke provider de aanvraag in behandeling had en netjes gevraagd deze aanvraag te annuleren. immers de persoon die hem aangevraagd had was overleden en woonde dus niet meer in het huis.
Maar goed, uiteindelijk goed gekomen, de vezel ligt binnen, de patch in de centrale zit erin.
Zelf de boel aangesloten (hoe moeilijk kan het zijn om een APC8 op een mediaconverter te zetten, de UTP naar het modem te trekken) en alles werkt. ik ben zeer tevreden.
De installatieafspraak niet gemaakt, netjes een mailtje gestuurd dat het voor mij niet hoeft omdat alles werkt.
Wordt ik door T-Mobile gebeld dat die installatie VERPLICHT is… ondanks dat alles werkt en dit soort werkzaamheden mijn vakgebied zijn willen ze toch langskomen. (controleren of ik het goed gedaan heb...)
Wederom een uitnodiging, nou dan maar een afspraak gemaakt, maar er is geen tijd daarzo… bij beschikbaarheid opgegeven dat ik ELKE dag kan, ELK moment van de dag dus ik wacht op een afspraak. (ze hebben het druk, dus ja, waarom dan ook nog bij mij langskomen?)
Maar goed, ik krijg nu elke dag een SMS EN een mailtje of ik aub een afspraak wil maken.
Stuur me gewoon een datum waarop jullie willen komen, zorg ik dat de koffie klaar staat en kan die meneer / mevrouw de knipperende lampjes bekijken en weer naar de volgende.
de dienstverlening is prima, echter administratief is het een RAMP!