Als er een kruising zit in het fysieke glasvezel netwerk van een netbeheerder, dan kan Odido er helaas niets aan doen. De aannemers die voor de netbeheerders werken hebben het ook heel druk, dus kan het soms even duren.
Hoi Eric, dankjewel voor je bemoedigende antwoord, ik wacht liever op een inhoudelijke reactie van de zijde van Odido en ODF.
Welkom op onze Community! @Wachtkamer
Allereerst mijn excuses voor deze ervaring en dank je wel voor je geduld, dit is niet de oplevering die wij voor ogen hebben. Ik wil graag dat jij zo snel mogelijk kunt genieten van Glasvezel en onze diensten, ik ga helpen om dit te realiseren!
Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over de situatie en uit te zoeken hoe het precies zit. Vooralsnog zie ik geen update, behalve dat het ticket openstaat bij de netwerkbeheerder. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega van de Fiber afdeling of hier nogmaals een update voor kan worden uitgevraagd. Zodra ik meer weet, laat ik je dit weten in dit topic.
Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!
Dankjewel! Ik wacht het nog even af!
Het heeft even geduurd, en het geduld is beloond:
Er is een monteur van ODF langsgekomen. Hij heeft een sterke laserlamp op de glasvezel in onze meterkast gemonteerd, en kon zo redelijk simpel de juiste verbinding leggen. Dat was een kwestie van even heen en weer naar de centrale en kijken welke draad licht produceerde. Bleek inderdaad gekruist te zijn.
Opgelost en nu razendsnel internet. Eind goed al goed!
Super fijn dat je nu helemaal van de verbinding kan genieten @Wachtkamer, ik wens je nog heel veel plezier met de internetverbinding toe!