Hoi @Szente, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!
Top dat je aan de bel trekt, ik heb het meteen uitgezocht en zie dat jouw pakket morgen tussen 11:15 en 13:45 geleverd wordt. Sorry dat dit wat langer duurde dan verwacht, we hebben met verzendissues te maken gehad, maar gelukkig is het gros daarvan inmiddels opgelost! Je gaf aan dat wij jouw oude abonnement stopgezet hebben, maar ik zie hier niets van terug, er is geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Heb je zelf het contract opgezegd met einddatum 26 augustus?
Je kunt met de Track & Trace code die we je gisteren gemaild en per SMS toegestuurd hebben, altijd nagaan waar het pakket zich bevindt. Zo kom je niet voor onverwachte verrassingen te staan en gaat de bezorging nu dan wel perfect.
Nogmaals: sorry dat het pakket niet meteen geleverd kon worden, dat mag niet gebeuren! Ik wil er nog bij vermelden dat je pas begint met de betaling van jouw abonnement zodra het modem correct aangesloten is op het hoofdaansluitpunt thuis (ISRA-punt). Mocht je installatiehulp kunnen gebruiken, check dan onze handige installatievideo. Zo kom je er altijd uit!Â
Als ik iets anders voor je kan doen of ergens bij kan helpen, neem dan contact met me op. De Community is er altijd voor je! Geniet van een prachtig weekend!
Â
Bedankt de informatie, vanmiddag heb ik al ontvangen.