Beste,
Een week geleden glasvezelinternet besteld . Ik kan mijn status van bestelling niet zien in mijn odido(website en app)!
mvg,
Beste,
Een week geleden glasvezelinternet besteld . Ik kan mijn status van bestelling niet zien in mijn odido(website en app)!
mvg,
Hoi adilyunus,
Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?
-Gilbert
niet gelukt
Hoi adilyunus,
Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?
-Gilbert
niet gelukt
Hallo
Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?
Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.
Hallo
Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?
Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.
Hoi
Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!
Hoi
Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!
Nu heb ik een andere probleem, ik kan mijn bestelling niet toevoegen
Hey
Ik heb al besteld, waarom krijg ik dit " bestelling is geannuleerd" ik sta nu zonder tv en internet. Kom nou zeg! Ik ben heel erg boos.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.