Skip to main content

Beste, 

Een week geleden glasvezelinternet besteld . Ik kan mijn status van bestelling niet zien in mijn odido(website en app)! 

mvg,

Hoi adilyunus,

 

Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?

 

-Gilbert


niet gelukt


Hoi adilyunus,

 

Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?

 

-Gilbert

niet gelukt


Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?


Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.


Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?

Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.


Hoi @adilyunus, handig dat je aan de bel trekt, dit kan ik snel voor je oplossen! Zojuist heb ik je oude abonnement ontkoppelt van je e-mail adres. Graag raad ik je aan om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken. Vervolgens kan je direct je Internet abonnement toevoegen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!


Hoi @adilyunus, handig dat je aan de bel trekt, dit kan ik snel voor je oplossen! Zojuist heb ik je oude abonnement ontkoppelt van je e-mail adres. Graag raad ik je aan om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken. Vervolgens kan je direct je Internet abonnement toevoegen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!

Nu heb ik een andere probleem, ik kan mijn bestelling niet toevoegen 

 


Hey @adilyunus, dit komt omdat je IBAN 2x in het systeem staat. Ik heb het oude account aangepast. Nu moet je wel de koppeling kunnen maken! Kan je mij laten weten of het gelukt is? 


Ik heb al besteld, waarom krijg ik dit " bestelling is geannuleerd" ik sta nu zonder tv en internet. Kom nou zeg! Ik ben heel erg boos. 


Hoi @sasha.chavez1977, ik heb het direct nagekeken en geen zorgen! Ik zie dat er twee nieuwe aanvragen in het systeem stonden. Een hiervan is geannuleerd en de andere staat er nog in. Dit is om te voorkomen dat het aansluitproces langer gaat duren of ergens vastloopt. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer