Ik kan internetabonnement niet koppelen aan mijn account

  • 11 May 2024
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb op 10 mei een contract afgesloten voor Internet en TV. Ik heb diverse mails van Odido gekregen ter bevestiging en vervolgens een account aangemaakt. De voortgang van mijn bestelling zou ik moeten kunnen volgen in Mijn Odido. Het lukt mij echter niet om mijn abonnement te koppelen aan mijn account. Ik krijg de onderstaande melding. 
 

Wat moet ik doen om dit op te lossen. 
 

 

Teresa van Odido 2 maanden geleden

@Hansian Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van jouw account, zodat je inzicht hebt in de voortgang van jouw abonnement! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om voor je uit te zoeken hoe het precies zit. Echter kom ik er niet helemaal uit. Geen zorgen, ik ga hier morgen meteen achteraan bij mijn collega’s! 

Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten in dit topic. Kan je aan mij bevestigen dat het e-mail adres waarmee je een account hebt gemaakt eindigt op: nd@gmail.com?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hansian Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van jouw account, zodat je inzicht hebt in de voortgang van jouw abonnement! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om voor je uit te zoeken hoe het precies zit. Echter kom ik er niet helemaal uit. Geen zorgen, ik ga hier morgen meteen achteraan bij mijn collega’s! 

Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten in dit topic. Kan je aan mij bevestigen dat het e-mail adres waarmee je een account hebt gemaakt eindigt op: nd@gmail.com?

Beste Teresa,

 

Dit is inderdaad het e-mail adres

Reputatie 7
Badge +3

@Hansian Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik heb het vandaag nagevraagd en dit probleem is bekend en gelukkig ook al in onderzoek. Op dit moment durf ik niet precies te zeggen wanneer dit is opgelost, maar weet dat er aan wordt gewerkt!
Mocht je willen dat ik iets voor je nakijk, laat het mij dan weten. Ik zoek het graag voor je uit! 

@Teresa van Odido Oké. In wacht het af. 

Beste @Teresa van Odido zojuist geprobeerd om mijn account te koppelen aan mijn Internet abonnement. Het is gelukt. 

Reputatie 5
Badge +5

Wat super om te zien dat het gelukt is @Hansian. Daar word ik ontzettend blij van! 😄 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd bij mij terecht kan. Ik wil je een hele fijne dag wensen! 

Reageer