Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn TV box retour gestuurd, maar ik krijg geen bevestiging

  • 15 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Ik heb een TV box terug gestuurd op 2 oktober, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat hij retour gekomen is, terwijl ik wel het retournummer heb genoteerd op en in de doos. 

Nu krijg ik herinnerings emails, dat ik de box moet retour zenden. 

Kunnen jullie nagaan of jullie de box hebben ontvangen? 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @ju78, top dat je het bij ons navraagt! Ik heb het meteen bekeken en zie dat er momenteel nog één TV Box naar ons onderweg is. De officiële retourmelding kan nog op zich laten wachten omdat de verwerkingstijd bij PostNL momenteel iets langer is dan gebruikelijk. Je kunt bij een retourprocedure doorgaans twee weken in het achterhoofd houden; dit betekent dat wanneer jij de box op 2 oktober hebt teruggestuurd, deze ongeveer rond 16/17 oktober bij ons geretourneerd zal zijn.

Eventuele aankondigingen en waarschuwingen per e-mail kun je voor nu negeren. Bedankt dat je het retournummer erbij plaatst en geen zorgen. Wij handelen het verder af. Stay safe!

Bekijk origineel

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7887 reacties
  • 15 oktober 2020

Hallo @ju78  Heb je de ontvangst bevestiging bon nog van Post.nl?

even goed bewaren. Je kan hem ook hier inplakken dan kunnen de moderators gelijk zien wie, wat enz.

maak er even een foto/screen van

Gtoetjes

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 15 oktober 2020

Nee helaas heb ik het bonnetje niet meer, ik heb echt overal gezocht…. Ik heb ook al met PostNL gebeld, maar die kunnen mijn zending niet opzoeken tussen honderden zendingen. 

En ik heb vandaag al twee keer meer dan een uur in de wacht gestaan bij de klantenservice van T-Mobile, daar is geen doorkomen aan helaas. Vandaar deze manier proberen. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7887 reacties
  • 15 oktober 2020

@ju78  Oei dat is niet zo slim. Maak altijd gelijk een foto van zo’n bon. Nu heb je totaal geen bewijs dat de spullen zijn verzonden.

Wat is het retournummer?

De moderators gaan je verder helpen zodra je aan de beurt ben, ze reageren op volgorde van binnenkomst bericht.

Groetjes.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 15 oktober 2020

Nee inderdaad, ik baal er ook al genoeg van! 

Retournummer is TST21844-1. Op 2 oktober voor 12 uur aangeboden bij PostNL punt. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7887 reacties
  • 15 oktober 2020

@ju78 Hopelijk kunnen ze hier iets mee, ik heb geen idee. Ik ga voor je duimen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10739 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2020

Goedemiddag @ju78, top dat je het bij ons navraagt! Ik heb het meteen bekeken en zie dat er momenteel nog één TV Box naar ons onderweg is. De officiële retourmelding kan nog op zich laten wachten omdat de verwerkingstijd bij PostNL momenteel iets langer is dan gebruikelijk. Je kunt bij een retourprocedure doorgaans twee weken in het achterhoofd houden; dit betekent dat wanneer jij de box op 2 oktober hebt teruggestuurd, deze ongeveer rond 16/17 oktober bij ons geretourneerd zal zijn.

Eventuele aankondigingen en waarschuwingen per e-mail kun je voor nu negeren. Bedankt dat je het retournummer erbij plaatst en geen zorgen. Wij handelen het verder af. Stay safe!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 15 oktober 2020

Dank voor het snelle antwoord.

Dan is het wellicht een idee om dan ook wat langer te wachten met dit soort herinnerings emails te versturen? Zo belast je de klantenservice ook meer, met wellicht onnodige vragen… 

Jij ook, blijf gezond! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen