Skip to main content

Hallo.Ik ben een nieuwe Odido-klant, nadat ik mijn Ziggo-abonnement heb opgezegd (internet werkt niet meer). Ik heb internet + tv besteld met odido glasvezel. alles verliep zoals het hoorde totdat hij kwam installateur om de glasvezelkabel, modem en de rest van de installatie aan te sluiten zoals afgesproken. Zodra de installateur alle apparaten heeft "aangesloten" en het abonnement op de hotline heeft geactiveerd. Er bleek iets mis te zijn, want het kastje met de glasvezel kon de transmissie niet ontvangen. na 15 minuten de monteur hij vertrok zonder te zeggen wat hij vervolgens moest doen en kwam na 20 minuten terug met de woorden: dat het bedrijf dat de installaties van de meterkast tot aan de appartementen heeft geïnstalleerd, hoogstwaarschijnlijk ergens een fout heeft gemaakt en dat het internet het appartement niet bereikt. hij zei dat hij er niets aan kon doen en dat ik moest wachten voor andere installateurs duurt het nog een week. na een week kwam er een technicus met een computer en tikte iets op het scherm en zei dat hij niets kon doen omdat hij de kabel van het distributiecentrum opnieuw moest aansluiten gids. Het duurde 10 minuten en toen ging hij weg. Uiteindelijk zei hij dat de leverancier/iemand dezelfde dag nog contact met mij zou opnemen en mij zou vertellen wat ik verder moest doen. tot nu toe geen contact met mij gehad, noch telefonisch, noch per e-mail/Whatsapp niets. en het was op maandag en het is vrijdag. Ik heb thuis al tweeënhalve week geen internet.en het internet is mijn belangrijkste manier om geld te verdienen, omdat ik op een computer werk en ik het internet nodig heb om geld te verdienen.Ik heb de afgelopen 2,5 week behoorlijk wat geld verloren. Wat moet ik in zo'n situatie doen?Moet ik blijven wachten tot iemand contact met mij opneemt, een rechtszaak aanspannen of vragen of ze mij op de een of andere manier willen compenseren of het abonnement opzeggen zodat ik naar een andere provider kan? KPN of iemand anders. Het spijt me dat ik zoveel heb geschreven. maar ik heb hier niet meer genoeg geduld en kracht voor 

Hey ​@ArMoSiK, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk gebruik kunt maken van je internet verbinding. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur inderdaad een ticket heeft aangemaakt voor onze technische dienst. Zij hebben de onderaannemer aangestuurd en ik zie dat je vandaag een bericht hebt gehad om een afspraak in te plannen met een monteur. Heb je al een afspraak ingepland? Ik ga er vanuit dat de onderaannemer dit voor je kan oplossen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven hierover? Alvast bedankt!


Vandaag heb ik een bericht ontvangen van de internetinstallateur van u dat hij vanmiddag bij mij thuis zal zijn en zijn excuses aanbiedt voor het misverstand dat is ontstaan . Nou, laten we eens kijken of ik vandaag internet heb. 


Hi ​@ArMoSiK, dat lees ik graag! Als ik het zo zie, is je modem inmiddels een uur of 10 netjes online. Klopt dat en ervaar jij hetzelfde? Ik hoop goed nieuws van je te horen!


Heren en dames. Alles werkt nu, bedankt, ik sluit het topic 😉 actie reactie top! Prettige dag 


Mooi om te lezen ​@ArMoSiK, bedankt voor de update en heel veel plezier met de verbinding! 😁


Reageer