Hallo.Ik ben een nieuwe Odido-klant, nadat ik mijn Ziggo-abonnement heb opgezegd (internet werkt niet meer). Ik heb internet + tv besteld met odido glasvezel. alles verliep zoals het hoorde totdat hij kwam installateur om de glasvezelkabel, modem en de rest van de installatie aan te sluiten zoals afgesproken. Zodra de installateur alle apparaten heeft "aangesloten" en het abonnement op de hotline heeft geactiveerd. Er bleek iets mis te zijn, want het kastje met de glasvezel kon de transmissie niet ontvangen. na 15 minuten de monteur hij vertrok zonder te zeggen wat hij vervolgens moest doen en kwam na 20 minuten terug met de woorden: dat het bedrijf dat de installaties van de meterkast tot aan de appartementen heeft geïnstalleerd, hoogstwaarschijnlijk ergens een fout heeft gemaakt en dat het internet het appartement niet bereikt. hij zei dat hij er niets aan kon doen en dat ik moest wachten voor andere installateurs duurt het nog een week. na een week kwam er een technicus met een computer en tikte iets op het scherm en zei dat hij niets kon doen omdat hij de kabel van het distributiecentrum opnieuw moest aansluiten gids. Het duurde 10 minuten en toen ging hij weg. Uiteindelijk zei hij dat de leverancier/iemand dezelfde dag nog contact met mij zou opnemen en mij zou vertellen wat ik verder moest doen. tot nu toe geen contact met mij gehad, noch telefonisch, noch per e-mail/Whatsapp niets. en het was op maandag en het is vrijdag. Ik heb thuis al tweeënhalve week geen internet.en het internet is mijn belangrijkste manier om geld te verdienen, omdat ik op een computer werk en ik het internet nodig heb om geld te verdienen.Ik heb de afgelopen 2,5 week behoorlijk wat geld verloren. Wat moet ik in zo'n situatie doen?Moet ik blijven wachten tot iemand contact met mij opneemt, een rechtszaak aanspannen of vragen of ze mij op de een of andere manier willen compenseren of het abonnement opzeggen zodat ik naar een andere provider kan? KPN of iemand anders. Het spijt me dat ik zoveel heb geschreven. maar ik heb hier niet meer genoeg geduld en kracht voor
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.