Skip to main content

Als ik kies voor de optie: ‘Ik bestel Glasvezel vooruit’ , wat gebeurt er dan tot die tijd totdat het glasvezelnetwerk van 1 Gbps beschikbaar komt op mijn adres?

Ga ik dan direct over naar Odido en maak dan gebruik van de huidige maximale snelheid van 100Mbps die Odido nu op dit moment kan aanbieden op mijn adres. Net zolang totdat de glasvezelsnelheid van 1 Gbps beschikbaar is.

OF

Kan ik bij Ziggo blijven (want daar heb ik nu 400 Mbps) en ga ik dan automatisch over naar Odido per die datum dat de glasvezelsnelheid van 1 Gbps bij Odido beschikbaar is? En gaat het abonnementsgeld bij Odido ook dan pas per die datum in?

Graag wat meer duidelijkheid hierover s.v.p.?

MvG,

J.P.

Hallo @JeePee73 

Als je glasvezel vooruit besteld dan krijg je misschien de optie om in de tussentijd Odído DSL te gebruiken, als je dit kiest stap je over naar Odído met DSL.

Je kan ook alleen kiezen voor glasvezel vooruit bestellen. Je blijft dan totdat je gebruik kunt maken van Odído glasvezel bij Ziggo. Je kan hierbij geen gebruik maken van de overstapservice dus zeg je Ziggo abonnement zelf op zodra je een afspraak hebt kunnen maken met de Guidion monteur voor de installatie van de router en mediaconverter.

Je betaalt pas aan Odído zodra je thuis werkend Odído internet hebt.

Reageer