Op 12 juni gaat mijn abonnement op T-Mobile Thuis in. Nu heb ik op dit moment 3 mobiele abonnementen op dit adres: 2x GO en 1x Unlimited, de GO abonnementen zijn afgesloten voor 29 januari 2018, de Unlimited in juli 2018.
Kom ik nu in aanmerking voor klantvoordeel, ook als er al slechts 1 ander product van T-Mobile in huis is?
Bladzijde 1 / 1
Jazeker @Ecnirp !
Je krijgt 2,50 per maand korting en extra data op de mobiele abonnementen die in aanmerking komen voor Klantvoordeel, dat is in elk geval die uit 2018.
Bij T-Mobile Thuis krijg je korting op een extra tv pakket en hogere internet snelheid.
Groet, Folkert
Je krijgt 2,50 per maand korting en extra data op de mobiele abonnementen die in aanmerking komen voor Klantvoordeel, dat is in elk geval die uit 2018.
Bij T-Mobile Thuis krijg je korting op een extra tv pakket en hogere internet snelheid.
Groet, Folkert
Dank voor je reactie @Folkert !
Ik werd denk ik in verwarring gebracht door de boodschap in de My TMobile app dat ik mijn Go abbonementen moest omzetten naar de Unlimited variant voor korting.
Ik werd denk ik in verwarring gebracht door de boodschap in de My TMobile app dat ik mijn Go abbonementen moest omzetten naar de Unlimited variant voor korting.
Graag gedaan @Ecnirp ! Het is voor klantvoordeel inderdaad niet nodig om naar unlimited te gaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.