Skip to main content
Beantwoord

hoe weet ik welke aannemer de kabel naar binnen legt

• July 14, 2025
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

Ik heb glasvezelinternet aangevraagd maar ik weet nog steeds niet wanneer er een aannemer komt. Hoe kom ik er achter welke aannemer de kabel vanaf de straat naar binnen legt? Ik zie in de app wel dat mijn abonnement in bestelling is maar daar blijft het dan ook bij. Ik heb al een keer gebeld maar werd 15 minuten aan de lijn gehouden en heb toen maar opgehangen. Weet iemand dus welke lokale aannemer in Roosendaal te werk gaat? 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Erzs, goede vraag! Wij kunnen dat zo snel niet zien. Wel zie ik meteen dat de verwachte oplevering tussen augustus en september 2025 staat. Je zal dus heel snel meer vernemen van Open Dutch Fiber en de lokale aannemer! Ben je echt té benieuwd, dan moet ik je inderdaad naar OPF zelf verwijzen via 088-1633633. Ze moeten je dan waarschijnlijk doorverbinden maar daarna kan het antwoord snel worden gegeven. Nog even wachten en dan is het zover!

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23277 reacties
  • July 14, 2025

Hallo ​@Erzs 

Volgens het internet zijn er meerdere glasvezelnetwerken in Roosendaal, normaal wordt de aannemer vanzelf aangestuurd maar vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • July 14, 2025

Gedaan

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3576 reacties
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Hi ​@Erzs, goede vraag! Wij kunnen dat zo snel niet zien. Wel zie ik meteen dat de verwachte oplevering tussen augustus en september 2025 staat. Je zal dus heel snel meer vernemen van Open Dutch Fiber en de lokale aannemer! Ben je echt té benieuwd, dan moet ik je inderdaad naar OPF zelf verwijzen via 088-1633633. Ze moeten je dan waarschijnlijk doorverbinden maar daarna kan het antwoord snel worden gegeven. Nog even wachten en dan is het zover!