Skip to main content
Beantwoord

Hoe lang duurt het omzetten van internet provider?

  • 10 July 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Overstappen zonder gedoe, het kan ook zo.

De definitieve datum waarop onze netwerkpartner de glasvezelaansluiting in je huis gaat activeren is bekend. De glasvezelaansluiting wordt geactiveerd op 01-07-2024.

De Guidion monteur sluit je modem en TV Box aan en gaat pas weg als alles het doet. 

Het is inmiddels 10 juli, ik heb nog steeds geen glasvezel internet.
Voordat de monteur is langs geweest heb ik tig e-mails en sms ontvangen van jullie over de status.
Echter sinds de modem aansluiting zonder internet, heb ik niks meer gehoord en heb ik zelf 3 keer moeten bellen.

Bericht van 2 juli, nadat ik gebeld heb:

Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 71726769. We houden je op de hoogte van de voortgang.

Ik heb nog niks vernomen.

Afwachtende op internetverbinding...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Blahdieblah, heel hartelijk welkom op de Community!

Mijn oprechte excuses voor dit veel te late antwoord; jouw topic was voor ons onvindbaar omdat je deze in een onbestemde sub-categorie hebt geplaatst. 

Het is erg jammer dat je 9 dagen langer hebt moeten wachten. Dit komt doordat de oude provider nog op de lijn actief was en wij daardoor de verbinding nog niet konden dichtzetten voor je. Gelukkig zie ik dat je op 15 juli opgeleverd bent en kun je sindsdien volop genieten van een heerlijk werkende internetverbinding. Kan ik je ergens anders mee helpen? Laat het me weten, ik sta altijd voor je klaar! 😄

Reageer