Skip to main content

Goedemiddag,

Op 25-12 heb ik mijn abonnement online aangepast van 1gbit naar 2gbit. Tot op heden staat er in mijn account alleen dat de bestelling is ontvangen. 

Ik begrijp dat er een nieuw modem wordt opgestuurd en dat er een monteur moet komen om o.a. de huidige ONT te vervangen maar ik heb nog geen contact met iemand gehad.

Op wat voor doorlooptijd kan ik rekenen? Ik wacht met smart op de snellere verbinding vanwege een project.

Ik hoor het graag. 

Groet,

Florian

Allereerst de beste wensen en van harte welkom op onze Community! 😀 @flowiej 

Super leuk om te lezen dat je 2Gbit heb besteld, ik snap dat je hier met smart op wacht. Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om uit te zoeken of ik je al wat meer kan vertellen. De order staat tijdelijk on hold in het systeem, maar dit zal snel doorlopen en dan neemt Guidion contact met je op om een afspraak in te plannen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen op welk termijn dit is. 


Reageer