Skip to main content

Goedemiddag,

Op 18 mei 2023 heb ik bij T-Mobile Thuis een abonnement afgesloten welke in zou gaan per 18 juni 2023. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice en op 18 mei 2023 heb ik ook een mail gehad met daarin de bevestiging dat de overstapaanvraag is goedgekeurd.

Inmiddels is het 10 juli en is alles nog steeds in behandeling bij T-Mobile. Op 1 juni, 6 juni, 12 juni, 26 juni, 30 juni en 6 juli heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile Thuis. De eerste drie keer is aangegeven dat de aanvraag vastloopt en dat de aanvraag wordt doorgezet naar de technische afdeling. Helaas heb ik hierna niks meer mogen vernemen waardoor ik op 30 juni nogmaals heb gebeld. Op vrijdag 30 juni heb ik met Gijs (volgens mij is dit zijn naam) gesproken en die zou één en ander verder uitzoeken. Omdat ik heb aangegeven dat dit al vaker aangegeven is, heeft hij me beloofd om me op de hoogte te houden. Hij zou me in het begin van de daaropvolgende week terugbellen om door te nemen wat de status is. Helaas heb ik niets meer van hem gehoord waardoor ik 6 juli nogmaals heb gebeld. Deze keer heb ik met Rowina (deze naam weet ik zeker, want dit heb ik op haar aanraden genoteerd) gesproken en zij zou zelf even naar technische afdeling lopen om me vervolgens donderdag of vrijdag hierover terug te bellen. Helaas heb ik tot op heden weer niks vernomen.

 Ik ben nu zeven weken en zes telefoontjes verder (en behoorlijk wat tijd), maar het enige wat concrete wat ik van T-Mobile heb gehoord is dat de overstapaanvraag is goedgekeurd. Wat zou ik verder nog meer kunnen doen om ervoor te zorgen dat dit eindelijk geregeld wordt? Eerlijk gezegd heb ik niet de illusie dat het helpt om weer telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en daarom hoop ik via dit bericht verder te komen.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Nigel

Hi @Nigel94, goed dat je dit aankaart.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de bestelling vast komt te zitten omdat ons systeem geen telefoonnummer in staat. Nu heb ik geprobeerd je T-Mobile Thuis te koppelen aan je My T-Mobile, echter krijg je een e-mail met een code. Zou je dit zelf kunnen proberen? Ga naar My T-Mobile → Ik heb nog een abonnement → voer je gegevens in. Zodra dit gekoppeld is en je daar je telefoonnummer invoert, zal alles goed moeten verlopen. Ik weet niet waarom het systeem je telefoonnummer niet automatisch pakt. Kan je mij een terugkoppeling geven of het koppelen van je Thuis Abonnement gelukt is?


Hi @Nigel94, goed dat je dit aankaart.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de bestelling vast komt te zitten omdat ons systeem geen telefoonnummer in staat. Nu heb ik geprobeerd je T-Mobile Thuis te koppelen aan je My T-Mobile, echter krijg je een e-mail met een code. Zou je dit zelf kunnen proberen? Ga naar My T-Mobile → Ik heb nog een abonnement → voer je gegevens in. Zodra dit gekoppeld is en je daar je telefoonnummer invoert, zal alles goed moeten verlopen. Ik weet niet waarom het systeem je telefoonnummer niet automatisch pakt. Kan je mij een terugkoppeling geven of het koppelen van je Thuis Abonnement gelukt is?

Dank voor je snelle reactie, Tommie. Uit mijn telefoontjes met de klantenservice is inderdaad gebleken dat het niet lukt om een telefoonummer toe te voegen.

Helaas kan ik geen nieuw T-Mobile Thuis abonnement toevoegen aan mijn T-Mobile account. Als ik dit probeer dan krijg ik, na het invoeren van de verificatiecode, de volgende foutmelding: 

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Als ik naar mijn algemene T-Mobile account kijk dan staat mijn 06-nummer hier wel juist ingevuld. Ik heb ook een mobiel abonnement bij jullie, maar aan dit abonnement is een ander 06-nummer (van mijn vriendin) gekoppeld dan mijn eigen 06-nummer. Ik weet niet of dit problemen geeft? Volgens de medewerkers van de telefonische klantenservice zou dit niet uit moeten maken.

Alvast bedankt weer voor je reactie.


@Nigel94 bedankt voor je snelle reactie.

Het is inderdaad heel apart wat hier aan de hand is. Ik krijg het ook niet voor elkaar om je nummer toe te voegen. Nu wil ik het volgende proberen: Ik wil al je My T-Mobile accounts unlinken en verwijderen, dan moet je je abonnementen opnieuw gaan koppelen. Ik raad aan om eerst je thuis abonnement te koppelen aan je My T-Mobile en daarna die van mobiel. Wellicht werkt het op deze manier maar ook hier kan ik geen 100% zekerheid in bieden. Als dit niet werkt moeten we het laten nakijken door de specialisten, als het goed is wordt dit al gedaan door een andere collega! 


Reageer