Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb 21 augustus een bestelling geplaatst voor glasvezel in onze woning, toen der tijd was de status dat de levering in september zou zijn. Daarna werd het september-oktober, daarna oktober-november, en sinds kort is het november-december.

Blijkbaar ligt de glasvezel kabel voor mijn deur, maar er word maar geen afspraak gemaakt met mij om de installatie af te ronden. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, ik heb het idee dat zowel Odido, als de beheerder (Open Dutch Fiber) het niet zo spannend vinden, maar wij thuis zitten zonder internet en staan op het punt om alles te annuleren en naar de concurrent te gaan, maar hebben bij voorkeur gewoon glasvezel (wat enkel bij Odido kan).

Alle tips zijn meer dan welkom!

Hoi @Gijsm, leuk dat je een bestelling bij ons hebt lopen, ik zie je ook graag snel van glasvezel genieten! Ik heb gelijk je hele dossier nagekeken en het glasvezelnetwerk buitenshuis ziet er al pico bello uit. Ik durf daarom niet te zeggen waarom er nog niet een huisaansluiting op de planning staat. Daarom ga ik de glasvezelafdeling voor je inschakelen en zij zullen de aannemer hierop attenderen.

Je hoort binnenkort meer van ons, ik ga je dossier hier onder belangstelling brengen! 😄

Reageer