Goedemiddag,
Ik ben een nieuwe klant van Odido en heb hulp nodig bij het installeren van TV en internet. Via de helpdesk kwam ik terecht bij Guidion.
Op 12 december kreeg ik een mail: Je hebt een afspraak op dinsdag 31 december 2024 tussen 08:00 uur en 11:59 uur.
Op 26 december kreeg ik nog een mail: Je hebt een afspraak op zaterdag 04 januari 2025 tussen 16:00 uur en 19:59 uur. De afspraak is dus gewijzigd zonder overleg met mij. Klacht ingediend bij Odido.
Op 30 december kreeg ik weer een mail: Je hebt een afspraak op woensdag 01 januari 2025 tussen 08:00 uur en 11:59 uur.
Vandaag is woensdag 01 januari 2025. Op dit moment is het 16:45 uur. Monteur is NIET geweest. Guidion gebeld, niet bereikbaar want nieuwjaarsdag.
Dit is zeer teleurstellend en verwarrend voor een nieuwe klant.
Mijn vraag is: hoe betrouwbaar is Guidion?