Als ik mijn abonnement wil herroepen (internet+tv) moet ik dit dan in zijn geheel doen of is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de tv te herroepen?
Goedemorgen
Goedemorgen
Ben onlangs verhuisd en in de veronderstelling dat ik mijn hele abonnement meenam, echter werd mij verteld dat ik een nieuw contract had afgesloten en nu zit ik met een tv-abonnement wat ik niet wil. Hier al contact over gehad via de chat, dit zou doorgezet worden naar een andere afdeling met de vraag om een uitzondering. Maar tot nu toe geen reactie op gekregen.
Je had toch een bevestiging ontvangen van de situatie op het nieuwe adres? Als de prijs en kortingen daarin waren gebaseerd op internet + tv dan zou dat daar al in moeten staan. Wanneer is die nieuwe lijn opgeleverd?
Je had toch een bevestiging ontvangen van de situatie op het nieuwe adres? Als de prijs en kortingen daarin waren gebaseerd op internet + tv dan zou dat daar al in moeten staan. Wanneer is die nieuwe lijn opgeleverd?
Hoe bedoel je situatie op het nieuwe adres? De monteur heeft het vorige week maandag aangesloten.
Hoi
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!
Hoi
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!
Heb op het oude adres 2 jaar gebruik gemaakt van het tv-abonnement. Maak hier nu geen gebruik meer van en wil dus in zijn geheel het tv-abonnement niet hebben.
Dat is klare taal, ik maak het voor je in orde
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.