Help! Afgelopen woensdag speciaal in ons lege nieuwe huis gaan zitten, zodat monteur de glasvezelkabel naar binnen kon brengen. Bij aankomst kon monteur de kabel niet zien. Centrale vroeg hem ernaar te zoeken, zijn maat kwam al met een schep aanlopen, maar hij zei: “we vragen de foto’s wel even op.” Toen gingen ze weg en kwamen ze nooit meer terug. Vandaag gebeld met Volker Wessels. Die zei dat er vrijdagmiddag nog plek was, dus nieuwe afspraak gemaakt. Om 16:59 kreeg ik voicemail dat afspraak niet doorging, want vergissing in de agenda… toen kon ik niet meer terugbellen, omdat ze om 17:00 sluiten en nu maak ik me druk, want we verhuizen 24-2 en dan heb ik toch echt een internetverbinding nodig ivm werk. Kortom, help!
Hoi
Ik ga er vanuit dat dit alsnog helemaal goedkomt, ik zie je graag snel genieten van je internet!
Hoi Cal,
het is nog niet goed gekomen. Afgelopen week kwamen nieuwe monteurs. Die hebben op 2 plekken gezocht naar de kabel, maar konden niet de kabel vinden die naar ons huis moet leiden. Inmiddels zijn we verhuisd en ga ik hard door m’n telefoonbundel (en geduld) heen door het bellen met Volker Wessels. En ik weet niet waar we aan toe zijn. Er moet een graafploeg komen, maar wanneer dat gaat gebeuren is onbekend. Ik hoopte glasvezel makkelijk mee te nemen naar m’n nieuwe adres. Kan Odido hier niets in betekenen? Uiteindelijk ben ik toch jullie klant.
Hoi
groet,
Bart
Snap ik
Thanks, ik bel donderdag met Open Dutch Fiber en als de status dan niet duidelijk is, dan moet ik noodgedwongen overstappen. Feitelijk is er dus geen beschikbaarheid. Die term wordt naar mijn mening onterecht gebruikt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.