Help! Afgelopen woensdag speciaal in ons lege nieuwe huis gaan zitten, zodat monteur de glasvezelkabel naar binnen kon brengen. Bij aankomst kon monteur de kabel niet zien. Centrale vroeg hem ernaar te zoeken, zijn maat kwam al met een schep aanlopen, maar hij zei: “we vragen de foto’s wel even op.” Toen gingen ze weg en kwamen ze nooit meer terug. Vandaag gebeld met Volker Wessels. Die zei dat er vrijdagmiddag nog plek was, dus nieuwe afspraak gemaakt. Om 16:59 kreeg ik voicemail dat afspraak niet doorging, want vergissing in de agenda… toen kon ik niet meer terugbellen, omdat ze om 17:00 sluiten en nu maak ik me druk, want we verhuizen 24-2 en dan heb ik toch echt een internetverbinding nodig ivm werk. Kortom, help!
Help! Monteur gaf het op
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.