Ik heb tot mijn grote spijt gekozen voor een overstap naar een andere internetprovider. Vandaag zou de dag zijn van de overgang van oude provider Ziggo naar Odido. De monteur heeft alles geïnstalleerd maar helaas bleef het wereldbol lampje op de modem rood branden. Hij heeft voor de zekerheid apparaten en kabels verwisseld voor nieuwe om te kijken of hier het probleem in zat, dit bleek niet het geval. Vermoedelijk moet er iets bij KPN worden omgezet dacht de monteur die hierover verslag heeft uitgebracht aan Odido. Gelukkig zou Ziggo blijven werken vertelde hij omdat ik gebruik heb gemaakt van de overstap service en de overgang zou pas plaatsvinden nadat Odido een werkend signaal geeft. Odido zou telefonisch contact met mij opnemen om de oplossing van het probleem verder te bespreken. Tot mijn grote schrik viel iets na het vertrek van de monteur toch het Ziggo signaal weg en we kregen van hen een mail dat ze het abonnement hebben stopgezet omdat Odido aan hen had laten weten dat er een werkend signaal is. Ik heb al meerdere keren gebeld met Odido en Ziggo in de hoop dat er een oplossing of een tijdelijke kan worden gevonden, bijvoorbeeld terug naar Ziggo totdat het daadwerkelijk signaal van Odido is gestart, maar helaas is dit nog niet gelukt.. Ik hoop heel erg dat Odido zijn best wil doen om snel tot een oplossing te komen.
Moderator edit: persoonlijke informatie verwijderd.