Skip to main content

Ik woon in Heemskerk. En medio 27 november 2022 is de stoep open geweest en heeft odf glasvezel in de straat gelegd. Ik heb me in januari 2023 aangemeld. 

 

Maar anders als elke maand de mailtjes dat deze/ volgende maand je aangesloten wordt weinig actie. 

 

Ik heb medio mei gebeld, en toen was er iets met een wijk centrale gepland op vuile grond. Later nog een keer gebeld toen geen antwoord. 

 

Qua communicatie kan er een hoop beter. Ik ben/ was ook van plan mijn mobiel over te hevelen. Maar als dat ook zo snel gaat. 

 

Ik weet dat dit voor de winterkoning en Pieter breughelstraat geldt. Weten jullie wanneer ik op jullie glas mag?

Hi @Arlensen, dank voor deze update. Ik heb geen inzicht in deze bezoeken, wij staan alleen voor de deur als het gaat om verkoop. Qua status is er aan mijn kant nog niet veel anders. Heeft @MDF Infra B.V. nog kunnen helpen of meer inzicht kunnen geven? Aan deze kant wachten wij nog tot de lijn te gebruiken is. Waanzinnig bedankt voor al het geduld tot zover!


Hi @Arlensen, dank voor deze update. Ik heb geen inzicht in deze bezoeken, wij staan alleen voor de deur als het gaat om verkoop. Qua status is er aan mijn kant nog niet veel anders. Heeft @MDF Infra B.V. nog kunnen helpen of meer inzicht kunnen geven? Aan deze kant wachten wij nog tot de lijn te gebruiken is. Waanzinnig bedankt voor al het geduld tot zover!

Van mdf helaas niets meer vernomen. Hoop dat het in 2024 nog gaat gebeuren. Vind het wel slecht afstralen op jullie. Maakt mij niet uit waar het ligt, wil graag klant worden


Net mdf gebeld. 5 september in de ochtend mogelijk de aansluiting maken in de meterkast. Blijf het raar vinden hoeveel ik zelf moet doen. Ik kreeg te horen staat een afspraak maar zonder datum? Dat is volgens mij dan geen afspraak? Ben benieuwd.......


Hey @Arlensen, ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de patch installatie op 05-09 geplanned staat. Tussen 10.00 en 20.00 zal de monteur de installatie voltooien! 


De installatie in meterkast is voltooid. Glasvezel doorgemeten ziet er ook goed uit. Nu dus max 2 weken wachten op guidion afspraak. En dan misschien eindelijk op glasvezel. Maar weer een stapje verder.....


Sinds vandaag. 11 september zit ik op glasvezel. Bijna 2 jaar heeft het dus geduurd. Maar sinds vandaag over. De afspraak met monteur stond op 20uur. Maar belde op en kon al eerder komen. Medio 16:30 was hij er. Er zat een kabelbreuk in pop/ centrale. Dit heeft hij opgelost. En nu online. 


Hi @Arlensen wat super fijn om te lezen dat je nu ook eindelijk echt kan genieten van Glasvezel! Top dat hij ook gelijk de kabelbreuk in de wijkcentrale kon oplossen. Geniet ervan en mocht je nog vragen hebben, dan staan we hier voor je klaar!


Reageer