Skip to main content
Beantwoord

heb me aangemeld voor t-mobile thuis krijg wel een mai dat ik binnen 3 dagen gegeven moet aanleveren huidige aanbieder maar verder niks en kan ook niet inloggen

• 6 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

heb me aangemeld bij t-mobilethuis maar kan niet inloggen geeft aan dat deze de email niet kent

Beste antwoord door Piotr

Hey @tramwijk,

Om in te kunnen loggen binnen T-Mobile Thuis, heb je eerst een nieuw wachtwoord nodig. Dit kun je hier aanmaken. Zodra je dit hebt aangepast, dan kun je gelijk met je e-mail adres en nieuw wachtwoord inloggen binnen T-Mobile Thuis. Ik hoor graag van je of het is gelukt! Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2019
Hey @tramwijk,

Om in te kunnen loggen binnen T-Mobile Thuis, heb je eerst een nieuw wachtwoord nodig. Dit kun je hier aanmaken. Zodra je dit hebt aangepast, dan kun je gelijk met je e-mail adres en nieuw wachtwoord inloggen binnen T-Mobile Thuis. Ik hoor graag van je of het is gelukt! Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen