Beste medewerkers van Odido,
Op 27 november heb ik een abonnement bij Odido afgesloten. Totdat jullie de lijn hebben overgezet, maak ik nog gebruik van Ziggo. Helaas ervaar ik grote problemen met de overstap.
Ik heb inmiddels vier keer een afspraak gemaakt met Guidion, maar deze worden telkens geannuleerd of de monteur komt niet opdagen. Ik heb al meerdere keren contact gehad met Guidion, maar zonder resultaat. Vaak is er geen ruimte voor een nieuwe afspraak, waarna ik mijn beschikbaarheid doorgeef. Vervolgens moet ik weer een week wachten voordat er een nieuwe afspraak wordt ingepland, die dan opnieuw wordt geannuleerd.
Ik ben inmiddels ten einde raad en wil graag direct contact met een monteur om een afspraak te maken of om te achterhalen wat er misgaat. De klantenservice van Guidion biedt geen toereikende oplossing en lijkt niet over voldoende bevoegdheden te beschikken om dit op te lossen.
Daarnaast heeft deze situatie mij inmiddels al €170 gekost, omdat ik Ziggo en extra diensten moet blijven betalen terwijl Odido volgens afspraak de overstap zou regelen.
Ik verzoek jullie dringend om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Jesper H