Skip to main content
Beantwoord

Guido monteur niet komen opdagen en zit nu zonder internet

  • 27 June 2024
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Netjes een afspraak gemaakt met Guido van 8-12 uur op 27 juni. 1 dag ervoor kreeg ik nog een sms dat ze rond 10 uur moeten zijn. 
 

8 uur gewacht om later rond 16 uur een smsje gekregen dat de monteur onverwacht is uitgevallen.  😩

 

Heel wat tijd verspild door slechte/geen communicatie vanuit Guido en op dit moment geen internet tot de volgende afspraak die op 4 juli staat. 

en nu? 

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pr0mg ,

Dat is inderdaad vervelend.  Wat Odido nog voor je kan doen is een voucher geven voor een Ben of Odido sim. Hiermee krijg je unlimited data zodat je via je mobiel een wifi hotspot kunt maken.

Hoi @pr0mg ,

Dat is inderdaad vervelend.  Wat Odido nog voor je kan doen is een voucher geven voor een Ben of Odido sim. Hiermee krijg je unlimited data zodat je via je mobiel een wifi hotspot kunt maken.

Een voucher tot en met 4 juli zou fijn zijn. Ik heb zelf al een telefoon abonnement bij Odido. Wanneer zou ik ze kunnen ontvangen? Ik heb nog niets meegekregen vanuit Odido…

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @pr0mg  Heb je inmiddels de voucher ontvangen?  
Zo niet stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) dan help ik je verder.

 

Goedenavond @pr0mg  Heb je inmiddels de voucher ontvangen?  
Zo niet stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) dan help ik je verder.

 

Zojuist telefonisch gebeld en een 7 daags voucher ontvangen. Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +14

@pr0mg Wat fijn. Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten. Voor nu fijne avond.

Reageer