Guidion, wat een slecht bedrijf...

  • 15 March 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Guidion heeft net voor de 2e keer veel te laat afgezegd: Beste klant, onze monteur is onverwachts uitgevallen. Wij zijn nu op zoek naar vervanging en nemen z.s.m. contact met je op. Onze excuses voor het ongemak.

De eerste keer hele dag vrij genomen. Nu 'gelukkig' maar een halve dag... Dat is dan dus anderhalve dag dat ik op die droeftoeter zit te wachten. En waarom? Geen idee.

Het wonderlijke is dat zij mij kosten in rekening kunnen brengen als ik er niet ben. En dat zij gewoonweg niet komen en een lullig sms'je (wie ter wereld stuurt er nog sms?)…

Ik denk er over om met 3 mobiele abbo's en tv/internet op te gaan stappen. Wat een sullen. 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Gijvabo 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Allereerst mijn oprechte excuses dat dit is gebeurd, dit is zeker niet de bedoeling. Ik ga dit gelijk intern doorgeven, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. 

Voor nu zie ik staan sta er een nieuwe afspraak is gemaakt voor morgen. Laat je mij weten of deze succesvol is afgerond? Ik verneem het graag, indien nodig ben ik hier om gelijk actie voor je te ondernenen! 

 

Bekijk origineel

2 reacties

De eerste keer om 20.00 in avond na een dag wachten. Nu om 17.15 op vrijdag. Allejezus. 

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Gijvabo 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Allereerst mijn oprechte excuses dat dit is gebeurd, dit is zeker niet de bedoeling. Ik ga dit gelijk intern doorgeven, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. 

Voor nu zie ik staan sta er een nieuwe afspraak is gemaakt voor morgen. Laat je mij weten of deze succesvol is afgerond? Ik verneem het graag, indien nodig ben ik hier om gelijk actie voor je te ondernenen! 

 

Reageer