Skip to main content

Op vrijdag 12-7 is Guidion geweest om de ONT te plaatsen en de glasvezel te testen. De monteur heeft weinig kunnen doen, zo is ook te lezen in de werkbon:

“Ont + modem opgehangen en geïnstalleerd
Geen licht. LOS knippert rood. BO gebeld en een osm aangemaakt.
Graag klant op de hoogte brengen, wanneer de lijn actief is”

Volgens de monteur zou het maximaal 5 werkdagen duren voordat dit opgelost zou zijn en ik zou daarna dus op de hoogte gebracht worden. Ik heb helaas nog niks gehoord. Wie kan mij hier een update van geven?

Hey ​@mvg89, op dit moment heb ik nog geen nieuwe update. Ticket staat nog open. 

En daar is dan weer een mail van de Odido klantenservice met het bericht dat de aansluitdatum is veranderd naar 9-1-2025 (vandaag dus):

Je nieuwe installatiedatum
We hebben je een tijdje geleden laten weten dat de Guidion monteur bij je langs komt voor de installatie. De installatiedatum is veranderd en je nieuwe datum is: 09-01-2025. “

De glasvezel is overigens nog niet operationeel.

Betekent dit dat Guidion vandaag ook langskomt? Zo ja, dan weet ik van die afspraak niets af.

In mijn account heb ik wel de internetdienst toegevoegd, waar dan staat dat ik sinds vandaag klant ben en dan het maandbedrag erbij. Ik neem aan dat er nog niks wordt afgeschreven totdat de verbinding actief is (en de internetverbinding via mijn oude provider is stopgezet).

En daar is de volgende mail met het onderwerp “Da’s mooi, je verbinding werkt.”.

Is dit echt zo?

Hey ​@mvg89, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en hierop lijk je volledig online te zijn. Klopt dit? 

Hey ​@mvg89, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en hierop lijk je volledig online te zijn. Klopt dit? 

Hi ​@Tommie van Odido , daar lijkt het inderdaad op. Een ODF monteur was toevallig in de buurt en nam even een kijkje in de meterkast, en die bevestigde ook dat alles online in. Nu kan ik eindelijk het e.e.a. gaan inregelen.

@mvg89 Super fijn om te lezen dat je eindelijk online bent! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!

Reageer