Skip to main content

Guidion langsgeweest, geen licht

  • 18 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Gisteren heb ik de middag vrijgenomen omdat de monteur langs zou komen. Deze is uiteindelijk geweest. Maar na 1 minuut zei hij al; ik kan iks doen, er is nog geen licht.

Waarom is op voorhand niet duidelijk of dit er wel of niet is? 

En wat nu? Moet ik wachten? Moet ik KPN bellen om ff die stekker in de wijkkast over te zetten? Moet ik een zaklamp aanzetten? Hoe krijg ik licht? En ik neem aan dat ik pas ga betalen wanneer het internet hier daadwerkelijk geleverd wordt door jullie?

Uitgelichte reactie

18 oktober 2023

Hallo @leonkunst88 

De facturatie start inderdaad pas vanaf het moment dat je werkend internet hebt 

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21943 reacties
  • 18 oktober 2023

Hallo @leonkunst88 

De facturatie start inderdaad pas vanaf het moment dat je werkend internet hebt 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen