Skip to main content

Ik had vanmorgen een afspraak ingepland met guidion. Komen doodleuk niet opdagen en na bellen wordt aangegeven dat de monteur ziek was. Internet staat vol met deze berichten en kan ik dus concluderen dat dit flauwekul is.

een sms om mij in te lichten had fijn geweest, heb nu de hele ochtend voor Jan met de korte achternaam zitten wachten. Heb nu morgen een nieuwe afspraak maar ik verwacht niet dat hij/zij dan wel ineens op komt dagen. Mocht het zo zijn dat hij morgen wederom niet verschijnt zijn jullie een klant kwijt.

Hey ​@MV1991, het kan wel eens voorkomen dat een monteur uitvalt. Al helemaal in de koude periode van het jaar. Gelukkig heb je al een nieuwe afspraak kunnen maken. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? 

@Tommie van Odido vandaag poging 2, zoals verwacht wederom geen monteur tussen 12 en 16 geweest.

misschien eens google reviews lezen, ben niet de enige. 

Weet ook niet wat hier mee bedoeld wordt?

Kom zojuist thuis en zie dat de monteur om 19.10 uur langs is geweest (deurbelcamera). Dit is 3(!) uur na de afgesproken tijd. Wij waren niet thuis. Hij maakt een foto van onze deurbel, waarschijnlijk om jullie een factuur te sturen dat hij langs is geweest. Hoe kan het dat het vervangen van een router zo veel gezeik oplevert?! 

Hey ​@MV1991, het kan wel eens voorkomen dat een monteur later is als hij wat uitloopt, echter moet dit wel gecommuniceerd worden naar de klant toe. Dat is niet zo netjes, mijn excuses hiervoor. De foto is om te laten zien dat de monteur aan de deur is geweest. Heb je al een nieuwe afspraak kunnen inplannen? Zo niet, dan stuur ik ze nogmaals voor je aan! 

Reageer