Hi,
Ik kreeg zojuist 10 minuten geleden een SMS dat mijn afspraak met Guidion voor vandaag (zou tussen 16:00 & 18:00 plaatsvinden) wordt afgezegd vanwege problemen met de voorraad??? De klantenservice van T-mobile zelf snapte ook niet wat er niet op voorraad zou moeten zijn aangezien ik de T-Mobile kit al in huis heb. Ik kon sowieso pas 6 dagen na mijn gewenste aansluitdatum een afspraak maken wat al vervelend was & nu is mijn afspraak dus ook geannuleerd, ik zit nu in de problemen met mijn werk door een veel te late afzegging naar mijn mening.
Ik werk als webdeveloper, zonder internet gaat dit nogal lastig… Ik heb vanuit T-mobile wel nu een code gekregen voor unlimited data maar dat werkt niet ideaal voor het constant downloaden & uploaden van bestanden, vergaderen & ook dus via een telefoon programma op mijn computer bellen met klanten.. wat ik (veel) moet doen voor mijn werk. Ik heb dus ook nog met Guidion gebeld & ik kreeg een medewerker aan de lijn die aangaf niets te kunnen doen & dat ik later maar terug moet bellen om te kijken of ze dan wel wat voor mij kunnen betekenen, echter klonk deze medewerker niet alsof er enig zins aandacht aan de klant wordt besteed. Ik ben nog geen enkele stap verder.
Is er nog iets wat ik kan doen? Aangezien ik anders echt in de problemen met mijn werk zit...