Hoi @dRichardK, goed dat je aangeeft als de afspraak met Guidion is misgegaan, hier willen we altijd graag wat mee doen! Je geeft zelf aan dat het in je kennissen omgeving vaker is misgegaan. Mocht het ook om dezelfde geografische omgeving gaan dan kan het zeker zo zijn dat het dezelfde monteur betreft. Omdat de monteurs niet direct bij ons in dienst zijn, heb ik slechts beperkte informatie over de monteurs. Het is daarom gissen naar de reden, maar het zou best zo kunnen zijn dat de monteur in jouw regio momenteel bijvoorbeeld kampt met ziekte, veel en onverwachts voor een familielid moet zorgen, of dat de auto van de monteur momenteel onbetrouwbaar is en problemen geeft. Er zouden simpelweg een hoop verklaringen kunnen zijn waarom het bij de andere reaguurders in de regel wel goed gaat, en de monteur in jouw regio wel vaker uitvalt.
Ik kan je verzekeren dat Guidion er alles aan doet om bij uitval zo snel mogelijk een goede vervangende optie voor je te vinden. Ook houden wij actief uitvalpercentages van de monteurs bij en hebben wij, naar mijn herinnering, maandelijks overleggen met Guidion over de doorlooptijden, uitvalspercentages, en de afhandeling van klachten. Achter de schermen nemen we dus absoluut de bezoeken die uitvallen mee.
Zo hopen we continue je ervaring met ons en Guidion te verbeteren, ik kan je verzekeren dat wij hier voor je achteraan gaan!