Skip to main content
Beantwoord

Guidion afspraak twee weken in de wacht

  • 13 June 2024
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik wil in mijn woning ethernetaansluitingen laten aanleggen, sterker nog deze zijn al aangelegd alleen de kabels hoeven te worden gepatched. Eind mei contact opgenomen met Odido voor een werkbon, daarna een bevestigingsmail dat het wordt doorgezet en vervolgens hoor ik niks meer. Kan er actie op worden ondernomen? Dank alvast.

4 reacties

Hi @Baris34 

Ik ga je helpen! Ik zie inderdaad het verzoek voor een werkbon op 29 mei. Dit verzoek is afgewezen want voor dit soort werkzaamheden stuurt Odido geen werkbonnen naar Guidion. Toch kan Guidion deze werkzaamheden wel voor je doen! Je kan zelf contact opnemen met Guidion (020-3232766) voor een afspraak op eigen kosten en aangeven dat er geen opdracht vanuit Odido is.  Je kan natuurlijk ook bij een installatiebedrijf in je omgeving een afspraak maken. Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Baris34 ,

Je kan inderdaad via Google makkelijk een installatie bedrijf vinden om kabels te trekken/verbinden/aan te sluiten.

 

Hi @Baris34 

Ik ga je helpen! Ik zie inderdaad het verzoek voor een werkbon op 29 mei. Dit verzoek is afgewezen want voor dit soort werkzaamheden stuurt Odido geen werkbonnen naar Guidion. Toch kan Guidion deze werkzaamheden wel voor je doen! Je kan zelf contact opnemen met Guidion (020-3232766) voor een afspraak op eigen kosten en aangeven dat er geen opdracht vanuit Odido is.  Je kan natuurlijk ook bij een installatiebedrijf in je omgeving een afspraak maken. Fijne dag!

 

Dit is eigenlijk niet het antwoord dat ik wilde horden. In eerste instantie heb ik juist direct contact opgenomen met Guidion om juist dit soort geneuzel van heen en weer communicatieverkeer te voorkomen. Guidon heeft echter tegen mij gezegd dat ik eerst bij Odido een werkbon moet aanvragen en dat ze daarna iets kunnen betekenen terwijl ik duidelijk aangegeven dat het enige wat hoeft te gebeuren is dat de kabels worden gepatched.  Goed ik probeer het nog 1 keer bij Guidion anders naar een lokaal bedrijf.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Baris34 ,

Guidion plaatst in opdracht van op op kosten van Odido de internet router. Verdere werkzaamheden kunnen ten tijde van een bezoek worden uitgevoerd,  de meerkosten betaal je direct aan Guidion.  Na de oplevering wordt Guidion niet meer door Odido aangestuurd voor additionele werkzaamheden.  Mocht Guidion op jouw verzoek en jouw kosten nog een keer gaan langskomen,  dan geef jij zelf daarvoor de opdracht. 

Reageer