Guideon monteur geweest, nog geen werkend glasvezel (LOS knippert rood)

  • 3 April 2024
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

We zouden afgelopen dinsdag over gaan van KPN glasvezel naar Odido glasvezel. Een  Guideon monteur heeft hiervoor netjes de installatie in de meterkast voltooid. Vervolgens heeft hij met iemand gebeld en bleek dat voor 18u de verbinding actief zou worden gemaakt. 

Helaas is dat niet gebeurd, en toen het vanmorgen nog steeds niet werkte heb ik gebeld met de Odido helpdesk. Van de medewerker kreeg ik een KPN servicenummer dat ik moest bellen voor de status. Helaas wordt daar de verbinding verbroken met de mededeling dat ik toch bij Odido moet zijn.

Wat is de beste manier om achter de status van de omzetting te komen?

Bedankt!

p.s Op het Huawei kastje (mediaconverter) knippert het LOS lichtje rood (loss of service).

Teresa van Odido 27 dagen geleden

Welkom op onze Community! @fiberz 

Mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet hoe een oplevering hoort te gaan. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort kunt genieten van onze diensten!

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar onze technische dienst. Ik heb gelijk mijn collega een bericht gestuurd met het verzoek om dit met spoed op te pakken. Echter durf ik op dit moment niet precies te zeggen op welk termijn de verbinding is hersteld. 

Ben je al voorzien van een Unlimited voucher code? Hiermee kun je een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? 
 

@Wesley2004 Ik heb zojuist gereageerd in jouw topic, fijn dat de verbinding nu weer werkt! aansluiting niet werkend achtergelaten | Odido community

Bekijk origineel

4 reacties

Heel vervelend! Ik zit in hetzelfde schuitje!

ook kpn naar Odido. Heb er al spijt van!

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @fiberz 

Mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet hoe een oplevering hoort te gaan. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort kunt genieten van onze diensten!

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar onze technische dienst. Ik heb gelijk mijn collega een bericht gestuurd met het verzoek om dit met spoed op te pakken. Echter durf ik op dit moment niet precies te zeggen op welk termijn de verbinding is hersteld. 

Ben je al voorzien van een Unlimited voucher code? Hiermee kun je een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? 
 

@Wesley2004 Ik heb zojuist gereageerd in jouw topic, fijn dat de verbinding nu weer werkt! aansluiting niet werkend achtergelaten | Odido community

Welkom op onze Community! @fiberz 

Mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet hoe een oplevering hoort te gaan. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort kunt genieten van onze diensten!

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar onze technische dienst. Ik heb gelijk mijn collega een bericht gestuurd met het verzoek om dit met spoed op te pakken. Echter durf ik op dit moment niet precies te zeggen op welk termijn de verbinding is hersteld. 

Ben je al voorzien van een Unlimited voucher code? Hiermee kun je een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? 
 

@Wesley2004 Ik heb zojuist gereageerd in jouw topic, fijn dat de verbinding nu weer werkt! aansluiting niet werkend achtergelaten | Odido community

bedankt, Teresa! 

We hebben voor nu voldoende vouchers.

Reputatie 6
Badge +2

@fiberz Geen dank! Mocht je nog iets nodig hebben, laat het mij dan weten. Ik help je graag! 

Reageer