groot nieuws.

  • 22 February 2023
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 1

Hier ben ik dan, 42 jarige IT'er.

Al jaar en dag ziggo tester/klant en tot voor kort actief forum gast. Maar nu verhuisd naar TMobile. Heb nogsteeds ook ziggo maar dat terzijde.

Vinden jullie dat ook zo'n goed nieuws?

Hoop in de toekomst ook voor de mensen hier wat te betekenen en wellicht ook hier aan de actieve tests mee draaien. 

De laatste ziggogo test heeft tevens tot deze overstap geleid. Maar dat ter zijde.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Darkje, welkom om op onze Community en bij Team Magenta! Leuk om te horen dat je proactief wilt zijn op de Community. Het is voornamelijk een klant helpt klant Community, daarnaast hebben we Super Users. Zij zijn de tech wizards als de materie dieper en verder gaat dan over T-Mobile. Wij staan ook direct in contact met de Super Users, we zorgen er samen voor dat we iedereen zo goed mogelijk kunnen helpen. Ik zie graag je activiteit voorbij komen. Enjoy the Community! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Darkje, welkom om op onze Community en bij Team Magenta! Leuk om te horen dat je proactief wilt zijn op de Community. Het is voornamelijk een klant helpt klant Community, daarnaast hebben we Super Users. Zij zijn de tech wizards als de materie dieper en verder gaat dan over T-Mobile. Wij staan ook direct in contact met de Super Users, we zorgen er samen voor dat we iedereen zo goed mogelijk kunnen helpen. Ik zie graag je activiteit voorbij komen. Enjoy the Community! 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Darkje Welkom in de Community. Ik moest wel lachen om Je entree. Hopla daar ben je dan.😂 ik mis alleen nog het 🎂 gebak. Of ik het goed nieuws moet vinden moeten we afwachten 😂🎶 mischien ben je wel een Ziggo-Spion 🕵️‍♀️ 

Oke net wat @Tommie Verteld doen wij hier alles samen. Zijn er testers nodig komt er een oproep in de Community. Je kan je dan in dat specifieke onderwerp aanmelden en de moderators regelen het verder via mails enz.

Mocht je vragen hebben staan wij allemaal voor je klaar!

 

Reputatie 1

@Tommie aan de oranje kant ben ik ook zo'n super user :-). Maar daar zit wel een verleden aan van 15+ jaren. 

 

@CrisTien excuses Appie is dicht dus geen gebak. Ik werd helaas opgehouden vandaag omdat me rapportage aan de oranje kant wat uit liep. Ik had ze zoveel te vertellen over de pinkies. 

 

Anyhows thanks for the welcome!

 

@Darkje

Als je deelneemt aan een forum en je motto is klant helpt klant hoef je niet een zo geheten superuser te zijn.

Als je passie techniek en it is en je kunt andere mensen helpen is dat toch mooi.👍

En daar is dit forum voor bedoeld.😃

Reputatie 7
Badge +16

Van harte welkom @Darkje, leuk om je erbij te hebben! 😄🙋‍♂️

Reageer