Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Er stond een vertegenwoordiger v Odido voor mijn deur, ik had recht op glasvezel dit werd naar binnen gebracht in mijn woning, pas als er een monteur langskwam om het aan te sluiten dan zou ik verplicht zijn een abonnement af te sluiten.

De aansluiting zou als er geen monteur langskwam dus tot niets verplichten zo werd gesteld.

Ik heb Odido nog gebeld en de medewerker bevestigde dit maar toch ben ik argwanend.

Ik krijg nu een email van Odido dat de monteur januari/ februari ingepland staat.

Hoe vrijblijvend is dit alles nu?

 

Mvg  0twee0

Als er een Odido verkoper aan de deur komt om te vragen of ze zonder het bestellen van een abonnement een kabel naar binnen mogen brengen lijkt me dat niet logisch. Heb niets getekend, en indien wel, wat staat er precies op die overeenkomst? 

Het is zeker prettig om glasvezel te gebruiken, ook toekomst vast. Dus dat je op dit aanbod bent ingegaan is wel slim.


Reageer