Hoi @TjallingH
Aanbiedingen komen en gaan. Als je op een gegeven moment voor een aanbieding, met alle bijbehorende voorwaarden, looptijd, levertijd etc. kiest is dat het pakket. Dat kun je later niet weer aanvullen met een andere aanbieding.
Wat wel zou kunnen is dat je de vorige aanbieding niet meer neemt, je hebt immers 14 dagen bedenktijd. En jij hebt je dan bedacht en sluit nadat die annulering is verwerkt een nieuw abonnement af met de voorwaarden die dan nu weer gelden. De levertijd start dan natuurlijk ook weer opnieuw.
Hoi @eric , dat snap ik. Maar ik weet dat een week voor dat ik de overstap aangevraagd heb de korting er toen wel was. Ik wilde echt over en heb toen inderdaad bewust deze keuze gemaakt. Maar ik heb er moeite mee dat dan na een week de korting er wel weer is. Vandaar mijn verzoek
Ik snap dat je hier moeite mee hebt, maar niets is zo dynamisch qua aanbiedingen als bij telecom providers. Ik geef je een way out. Maar moderators lezen ook mee hoor.
Dat snap ik ook. Daarom de overstap ook gemaakt terwijl ik wist dat de aanbieding net voorbij was. Ik wacht op reactie van een moderator :-)
Hallo @TjallingH begrijp ik het goed dat je nu korting op korting wil ontvangen.
Dus en de €75 en de €30?
Hallo @TjallingH begrijp ik het goed dat je nu korting op korting wil ontvangen.
Dus en de €75 en de €30?
Klopt. Twee weken geleden was het €105 euro korting. Vorige week €75 euro en nu weer €105 euro
Hoi @TjallingH, logisch dat je hier navraag naar doet! In principe sluit ik mij geheel aan bij @eric. Omdat het erg omslachtig is om een nieuw abonnement aan te moeten vragen regel ik graag voor je dat de activatiekosten doorgestreept worden.
Ik zal ook direct een nieuw contract toe mailen. Ik ga het voor je in orde maken!
Hoi @TjallingH, logisch dat je hier navraag naar doet! In principe sluit ik mij geheel aan bij @eric. Omdat het erg omslachtig is om een nieuw abonnement aan te moeten vragen regel ik graag voor je dat de activatiekosten doorgestreept worden.
Ik zal ook direct een nieuw contract toe mailen. Ik ga het voor je in orde maken!
Hoi @Cal Top, Bedankt voor je reactie en oplossing!