Ik heb laatst 400mb glasvezel besteld op mijn nieuw adres, maar heb nooit een tracking e-mail gekregen van dit pakket, en is nog niet afgeleverd. Ook als ik probeer mijn nieuwe abonnement te linken aan mijn odido account staat er “het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen”.
Hallo
Heb je wel een email met een bevestiging gekregen?
ja ik heb een bevestiging e-mail gekregen waar een ordernummer in staat
Hoi
De DHL Track & Trace code voor het installatiepakket sturen wij je snel toe. Momenteel zijn de modems gebrekkig op voorraad. Zodra wij je pakket weten te vullen sturen wij 'm heel snel naar je toe en ontvang je direct een DHL Track & Trace code. Graag raad ik je aan om Guidion pas voor volgende week in te plannen zodat je installatiepakket zeker op tijd zal zijn.
Wij gaan hier voor je achteraan, ik weet zeker dat je snel van Glasvezel kan genieten!
ja dankjewel ik heb de track and trace net ontvangen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.