Skip to main content

Ik heb laatst 400mb glasvezel besteld op mijn nieuw adres, maar heb nooit een tracking e-mail gekregen van dit pakket, en is nog niet afgeleverd. Ook als ik probeer mijn nieuwe abonnement te linken aan mijn odido account staat er “het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen”.

Hallo @marie.wessels 

Heb je wel een email met een bevestiging gekregen?


ja ik heb een bevestiging e-mail gekregen waar een ordernummer in staat


Hoi @marie.wessels, goed dat je aan de bel trekt, ik helder het graag volledig voor je op! Op 22 augustus hebben wij je meer informatie gestuurd over je installatiedatum en je persoonlijke afspraaklink met de installatiemonteur van Guidion. Deze e-mails zijn verzonden naar hetzelfde e-mail adres waarop je de bestelbevestiging hebt ontvangen én waarmee je nu ook inlogt op de Community. Via een privébericht zal ik je jouw afspraaklink met Guidion doorsturen.

De DHL Track & Trace code voor het installatiepakket sturen wij je snel toe. Momenteel zijn de modems gebrekkig op voorraad. Zodra wij je pakket weten te vullen sturen wij 'm heel snel naar je toe en ontvang je direct een DHL Track & Trace code. Graag raad ik je aan om Guidion pas voor volgende week in te plannen zodat je installatiepakket zeker op tijd zal zijn.

Wij gaan hier voor je achteraan, ik weet zeker dat je snel van Glasvezel kan genieten! 😄


ja dankjewel ik heb de track and trace net ontvangen!


Reageer