Skip to main content

voor de zomervakantie hebben ze in opdracht van ODF glasvezel gelegd in de straten voor de huizen en na de zomer zijn ze weer langsgekomen en dit keer om kabels te leggen achter in de tuinpad.

Aansluiting naar de meterkast moet nog plaatsvinden en ik wil best overstappen op glasvezel alleen welke kabel zijn ze doortrekken, is dat ergens op te vragen?

 

Hallo @murat1 

Bij ODF realiseren ze de huisaansluiting pas wanneer je een abonnement bij Odido hebt genomen dacht ik. Wat bedoel je verder precies? Er wordt een glasvezelkabel onder de tuin door naar de gevel geschoten en vervolgens wordt hij naar binnen gebracht en wordt er een glasvezelaansluitpunt geplaatst.


bij ons hebben we nu 2 kabels, eentje aan voorkant die makkelijk te trekken is naar meterkast omdat meterkast ook aan de voorkant is.

andere kabel is in de achtertuin om die moeten ze dan eerst de woning in krijgen en dan doortrekken naar de meterkast. We hebben ook geen kruipruimte dus ik heb liever niet dat ze die kabel gaan trekken.

Kan ik dan online de overstap naar glasvezel aanvragen en dan kijken wat de monteurs van ODF gaan zeggen als ze langskomen?


@murat1

Uiteraard komen ze na het bestellen kijken hoe de kabel het beste naar binnen kan en waar dat het glasvezelaansluitpunt komt 

De aanvraag kan je online doen.


Reageer