Beste odido,
wij willen van ziggo naar odido overstappen vanwege de lage kosten en het glasvezel wij hebben zelf wel nog geen glasvezel kastje van open dutch fiber moeten wij dit dan eerst regelen voor dat we een abonnement afsluiten bij odido met glasvezel? wij wonen in een appartement en de woningbouw vereneging heeft het volgende op hun site gezet 'wij nemengeen beslissing over het aanleggen van de glasvezelkabels. U bepaalt straks zelf of er bij u glasvezel wordt aangelegd. U moet dus niks en hoeft ook geen toestemming aan ons te vragen" wat moet ik nu doen?
graag zie ik een reactie tegemoet
Hoi
Dit is inderdaad best een lastige situatie. On appartement complexen is de VVE de baas en als het allemaal dezelfde eigenaar is, de woningbouw, dan zullen zij wel medewerking en toestemming moeten geven voor de aanleg van kabels door het complex. Je hoeft in iedergeval niet te betalen voor de kabel binnen te brengen. Je zou dus een bestelling kunnen doen en dan eens kijken wat er de komende maanden gebeurt. Je kunt altijd tot de oplevering van het internet nog gratis annuleren, dus het kan op zich geen kwaad.
oke er is namelijk toen ook iemand hier van open dutch fiber aan de deur geweest voor een afspraak ik kan je ook de link geven met het bericht van de woning bouw verenging
dit krijg ik te zien op de site van odf
Je praat hier met andere klanten. Het advies wat ik je heb gegeven is het beste wat ik doen. Gewoon bestellen en afwachten.
Je praat hier met andere klanten. Het advies wat ik je hebt gegeven is het beste wat ik doen. Gewoon bestellen en afwachten.
ja sorry haha klopt ik kom via de chatbot niet door die zegt mij steeds er zijn geen medewerkers beschikbaar maar bedankt voor de hulp eric! dat waardeer ik erg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.