De glasvezelkabel in mijn straat is volgens VolkerWessels Telecom beschadigd. Ik wacht nu al 3 weken op reparatie. Hoe gaat dat nu verder?
Hi
Verder heb ik ook navraag voor je gedaan over de breuk. Hopelijk krijgen we hier ook snel meer info over en wat je kunt verwachten. Mocht je voor nu verder nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Hi Demi, inmiddels draait het 4g modem maar zit er nog geen beweging in de aansluiting van mijn glasvezel. Hoe gaat dat nu verder? Dat 4g modem levert niet de snelheden waarvoor ik een abonnement afgesloten heb.
Groet Thomas
Ik snap goed dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Ik ga gelijk voor je kijken of er al meer bekend is.
Vooralsnog kan ik nog geen update inzien, maar ik zie dat wij navraag hebben gedaan bij de netwerkbeheerder. Zij hebben aangegeven navraag te doen bij de aannemer en zodra er meer bekend is, dit aan ons door te geven. Ik begrijp dat dit niet het meest ideale antwoord is, maar voor nu moeten we echt nog afwachten op een reactie.
Je mag mij natuurlijk altijd om een update vragen, dan kijk ik het meteen voor je na!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.