Het schiet al maanden niet op, maar er was eindelijk licht aan het eind van de tunnel. Gisteren zelfs gebeld door de customer service van T-mobile, die blij meldde dat alle problemen opgelost waren en dat morgen (vandaag dus) alles geïnstalleerd wordt en gaat werken.

Ik dus vrij gepland, kasten leeg en van de muur. Plinten er af.
Je voelt hem al aankomen; na de tijd dat de monteur er had moeten zijn komt er een sms-je van Guidion:

Dus ik bel de “klantenservice” van Guidion. De monteur blijkt opeens ziek te zijn geworden. Kan gebeuren. Ik wens hem van harte beterschap en vraag om een nieuwe afspraak. Die kan niet gemaakt worden; ik krijg nog wel te horen wanneer de installatie gaat gebeuren. “Neen u kunt daar met mij nu gaan afspraak voor maken. Neen ik kan u niet doorverbinden. Neen die afdeling heeft geen telefoonnummer. Neen ik kan u verder niet helpen.”
Zucht. Leg me nog eens uit waarom ik eigenlijk wilde overstappen naar T-mobile? Dan ga ik ondertussen de plinten weer terugschroeven en de kasten inruimen.