Goedemorgen @dhans01, bedankt voor het delen van jouw situatie en je uitgebreide beschrijving!
Ik begrijp nagenoeg alles, maar zit nog wel met een enkele vraag voordat ik actie onderneem: je geeft aan dat de Guidion monteur wegens ziekte uitgevallen is en dat er geen nieuwe afspraak gemaakt kon worden, je kreeg echter wel te horen wanneer de installatie gaat gebeuren. Dat laatste snap ik niet helemaal; de Guidion afspraak is dé installatie. Wanneer zal deze nu plaatsvinden? Het maken van een nieuwe afspraak zou overigens geen enkel probleem moeten zijn. Daar help ik je graag bij!
Ik heb een overzicht met alle aanstaande, mogelijke nieuwe data. Uit privacyoverwegingen wil ik deze niet direct in dit topic zichtbaar maken, tenzij jij daar geen problemen mee hebt. Er wordt uiteraard geen gevoelige info gedeeld, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je tijd en data liever geheim houdt.
Mocht je er geen probleem mee hebben, dan deel ik het overzicht graag en kun jij aangeven welke dag het beste uitkomt.
Er zou contact met we worden opgenomen om een nieuwe afspraak te maken. Dat is nog niet gebeurd.
Had dit item niet een heel andere titel? O aangepast door de moderator. Eufemisme voor "T-Mobile levert niet.”
Laatste poging. Via een oude link een nieuwe afspraak gemaakt. Denk ik; ik hou mijn adem niet in en de plinten blijven ook nog even zitten.
Had dit item niet een heel andere titel? O aangepast door de moderator. Eufemisme voor "T-Mobile levert niet.”
De vorige titel had geen inhoudelijke beschrijving. Een titel is ervoor bedoeld om aan te geven waar het probleem over gaat zodat onze moderators en users sneller kunnen schakelen!
Ik heb je de optie geboden om het via mij te laten regelen, daarom snap ik het eufemisme niet helemaal, maar ik begrijp je frustratie na het moeizame begin natuurlijk wel. Op welke datum staat de afspraak nu ingepland?
Jason, Het werkt. Zeer vriendelijke monteur die niet precies wist wat er allemaal van hem verwacht werd bij de gratis installatie, maar vooruit. Het werkt.
Hoi @dhans01, bedankt voor het doorgeven van je update met herstelmelding! Ik ga eens navragen wie er bij jou langs geweest is zodat kan worden duidelijk gemaakt wat de standaard procedure is en protocollen zijn bij de gratis installatie. Veel plezier met jouw verbinding en indien je ooit nog eens hulp kunt gebruiken, weet dan dat wij altijd voor je klaarstaan hier op de Community!
Dankjewel @jason. Er loopt nog een dingetje met de opzegging van Ziggo, maar daar gaan we ook uitkomen.
@dhans01 Heel graag gedaan! Het gaat inderdaad vast lukken, maar als ik op wat voor manier dan ook een steentje kan bijdragen, dan doe ik dat met alle plezier. Veel succes!